Home » Știință » Un ASTEROID din metal cu o valoare de 130.000 de ori mai mare decât toată economia mondială poate fi exploatat cu tehnologiile actuale

Publicat: 04.06.2017
Misiunea NASA de a vizita asteroidul ”16 Psyched” a fost grăbită şi se va întâmpla în 2026. Deocamdată, agenţia doar va analiza asteroidul şi nu va extrage resurse din asteroidul care valorează 10.000 de cvadrilioane de dolari americani.

Asteroidul este alcătuit în cea mai mare parte din fier şi nichel. Dacă omenirea reuşeşte cumva să-l aducă întreg pe Pământ, cu ajutorul unei prăbuşiri controlate, nu s-ar izbi de planetă, dar cu siguranţă s-ar izbi de economia globală.

Având în vedere că economia globală este de (doar) 78 de trilioane de dolari, o astfel de „injecţie” ar duce la prăbuşirea acesteia, scrie Futurism.

Din fericire, în această misiune, NASA nu şi-a propus să extragă minerale, dar misiunea poate reprezenta un prim pas către mineritul spaţial, aşa cum este imaginat în viitor. De asemenea, anul trecut, un fost cercetător NASA a prezentat un raport în care a declarat că mineritul spaţial este posibil cu tehnologiile actuale şi că va fi o realitate în deceniile următoare. Luxemburg a stabilit deja un fond pentru minerit spaţial.

Datele culese de doi sateliţi ai NASA arată că omul a creat un nou câmp magnetic în jurul Pământului – VIDEO