Home » D:News » Faraonul egiptean Akhenaton – un posibil transsexual natural

Faraonul egiptean Akhenaton – un posibil transsexual natural

Publicat: 06.05.2008
Akenaton nu a fost chiar un model de masculinitate printre faraonii Egiptului, desi a avut multi copii. In realitate, forma corpului era feminina, iar capul sau avea forma unui ou, au concluzionat cercetatorii de la Yale University, in urma unor studii elaborate.

“Conturul feminin al corpului era rezultatul unei mutatii genetice care producea mai multi hormoni feminini decat era necesar, iar forma alungita a craniului era cauzata de contopirea unor oase la o varsta timpurie”, este de parere Dr. Irwin Braverman.
“Faraonul reprezenta o aparitie androgina. Avea un fizic feminin cu solduri late si sani, dar era de sex masculin si a avut 6 fiice.”

Akhenaton a condus Egiptul la jumatatea anilor 1300 i.Cr. si impreuna cu sotia sa, Nefertiti, a introdus o forma revolutionara de religie monoteista in Egiptul antic.

Egiptologul si arheologul Donald B Redford este de parere ca faraonul suferea de sindromul Marfan, care cauzeaza alungirea anumitor parti ale corpului, printre care degetele si capul. Chiar si asa, acest sindrom nu poate cauza forma feminina a corpului, o alta anomalie care a generat discutii in randul cercetatorilor.
Misterul va putea fi insa rezolvat daca egiptologii vor putea confirma mumia lui Akhenaton, iar guvernul egiptean va autoriza efectuarea testului ADN.

Sursa: FoxNews