Home » D:News » 11 metode uşoare prin care poţi să arăţi mai bine

11 metode uşoare prin care poţi să arăţi mai bine

Autor: Maria Olaru 05.08.2013
11 metode uşoare prin care poţi să arăţi mai bine
Atunci când facem exerciţii fizice fără a avea rezultate reale este ca şi cum am face prăjituri pe care nu le-am mânca. Tocmai de aceea trebuie să ne asigurăm că facem tot ce ne stă în puterea pentru a nu depune efort în zadar.

1. Fă exerciţii alături de cei mai în formă prieteni

Ştim deja că atunci când lucrăm în echipă alături de prieteni suntem mai motivaţi, însă cercetătorii susţin că ar trebui să ne alegem cu grijă partenerii atunci când facem sport. Într-un studiu realizat de specialiştii de la Kansas State University, cercetătorii au descoperit că oamenii ardeau mai multe calorii (cu aproximativ 200% mai multe) atunci când făceau exerciţii fizice alături de persoane pe care le considerau mai în formă decât ei. 

2. Bea ceai

Mai exact, bea 4 căni de ceai negru pe zi. De ce? Pentru că atât stresul mintal, cât şi cel fizic eliberează cortizol în corp, un hormon care diminuează capacitatea muşchilor de a se reface şi de a deveni puternici. Din fericire, oamenii de ştiinţă de la London’s University College au descoperit că oamenii care consumă ceai negru şi pot reduce la jumătate cantitatea de cortizol eliberată în corp. 

3. Alege cu atenţie piesele pe care faci sport

Cu toţii suntem conştienţi de imboldul pe care în experimentăm atunci când în căşti se aude  Eye of the Tiger, a celor de la Survivor. Oamenii de ştiinţă au studiat acest fenomen, iar specialiştii de la Universitatea Simon Fraser au constatat că deşi corpurile noastre au tendinţa de a se mişca într-un ritm care să nu presupună un consum mare de energie, melodiile cu ritm puternic ne fac să ne deplasăm mai repede. 

4. Fă mişcare seara

Poate că îşi place să faci yoga dimineaţa sau să ieşi la jogging odată cu ivirea zorilor, însă ar fi bine să depui cel mai mult efort seara. La această concluzie au ajuns oamenii de ştiinţă de la University of Southern Mississippi care au descoperit că efortul fizic depus după ora 18:00 duce la o mai bună dezvoltare a mesei musculare şi la o depunere mai scăzută a grăsimii

5. Gustarea de după

Nu, nu vorbim aici despre dulciuri sau alte alimente pe care consideri să „ţi-ai câştigat dreptul” să le consumi după munca depusă la sală, ci despre gustările sănătoase care te vor ajuta să îţi refaci musculatura şi să îţi recapeţi energia. Kris Mount, de la Vision Personal Training, explică faptul că gustările ideale pof fie proteinele ( de exemplu:două ouă şi un pahar de lapte). 

6. Concentrează-te asupra musculaturii

Tipul pe care îl vezi mereu la sală admirându-se în oglindă în timp ce ridică greutăţi are mai multe şanse de a-şi antrena masa musculară, decât dacă nu s-ar urâri în oglindă. Un studiu recent, realizat de specialiştii de la University of South Carolina, a scos la iveală faptul că oamenii care se concentrează asupra unei anumite părţi a corpului în timp ce realizează exerciţii fizice, îşi cresc activitatea musculară cu 26 de procente. 

7. „Împrieteneşte-te” cu uleiul de peşte

Studiile au descoperit că femeile care iau suplimente cu ulei de peşte beneficiază mai mult de pe urma unui program de antrenamente, comparativ cu restul femeilor. 

8. Descalţă-te

Atunci când ridici greutăţi fără a purta încălţăminte nu mai beneficiezi de suportul pe care ţi-l dau pantofii sport, lucru care îţi forţează muşchii picioarelor să lucreze mai mult. În acest fel, chiar dacă nu simţi diferenţa, vei arde mai multe calorii. 

9. Lucrează mai mult într-un timp mai scurt

Şi aşa îţi este destul de greu să îţi faci timp pentru exerciţii fizice, aşa că fă-ţi un favor şi limitează-te la şedinţe de doar 30 de minute. 

Jumătate de oră de exerciţii intense poate fi la fel de eficientă ca o oră de pedalat în acelaşi ritm.

10. Stai drept

Este este foarte important să stai drept şi să îşi păstrezi postura corectă în timpul exerciţiilor. Un studiu recent a scos la iveală faptul că atunci când ne aplecăm avem nevoie de 28 mai mult oxigen. Cu alte cuvinte, ne petrecem mai mult timp gâfâind decât făcând exerciţii

11. Mănâncă cereale integrale

Cercetările realizate la Loughborough University au descoperit că atunci când, la micul dejun sau la masa de prânz, sportivii consumau carbohidraţi cu indice glicemic mic nu numai că aveau o rezistenţă mai mare, dar ei ardeau mai multe calorii şi în restul zilei, nu numai când făceau exerciţii. Iată de ce ar trebuie să optaţi pentru fulgi de ovăz, cartofi dulci, pâine integrală şi orez brun.

Sursa: Yahoo Lifestile

Cele mai noi articole
Spot, unul dintre roboții produși de Boston Dynamics, primește o serie de upgrade-uri
Spot, unul dintre roboții produși de Boston Dynamics, primește o serie de upgrade-uri
Folosirea mașinilor electrice nu va rezolva problema încălzirii globale – studiu
Folosirea mașinilor electrice nu va rezolva problema încălzirii globale – studiu
Cum arăta prima Dacia 1100 scoasă pe linia de producţie a uzinei de la Mioveni
Cum arăta prima Dacia 1100 scoasă pe linia de producţie a uzinei de la Mioveni
Dietele bogate în ceaiuri, fructe de pădure și mere pot reduce tensiunea arterială
Dietele bogate în ceaiuri, fructe de pădure și mere pot reduce tensiunea arterială
Găurile negre ar putea deveni acceleratoare masive de particule
Găurile negre ar putea deveni acceleratoare masive de particule
Cum au evoluat costumele de baie de-a lungul istoriei. Top 30 de imagini unice
Cum au evoluat costumele de baie de-a lungul istoriei. Top 30 de imagini unice
Imagini spectaculoase cu o haită de lupi, surprinse în pădurile din Neamț
Imagini spectaculoase cu o haită de lupi, surprinse în pădurile din Neamț
Motivul pentru care directorul executiv al Volkswagen susține că industria auto nu mai are nevoie de noi facilităţi
Motivul pentru care directorul executiv al Volkswagen susține că industria auto nu mai are nevoie de noi facilităţi
India şi SUA semnează un acord militar pentru transferul datelor sensibile obţinute prin sateliţi
India şi SUA semnează un acord militar pentru transferul datelor sensibile obţinute prin sateliţi
Primul muzeu de artă dedicat pandemiei
Primul muzeu de artă dedicat pandemiei
Familia regală a României și-a făcut canal de Youtube
Familia regală a României și-a făcut canal de Youtube
Anticorpii COVID-19 scad semnificativ după câteva luni, sugerând că imunitatea de grup ar fi greu de obținut
Anticorpii COVID-19 scad semnificativ după câteva luni, sugerând că imunitatea de grup ar fi greu de obținut
Ce îi determină pe români să devină loiali unei mărci
Ce îi determină pe români să devină loiali unei mărci
Primul cuib de viespi gigantice asiatice descoperit în Statele Unite a fost eradicat cu succes
Primul cuib de viespi gigantice asiatice descoperit în Statele Unite a fost eradicat cu succes
Pentru prima dată, gheața din Arctica nu a reușit să se refacă până la sfârșitul lunii octombrie
Pentru prima dată, gheața din Arctica nu a reușit să se refacă până la sfârșitul lunii octombrie
O clădire istorică din Shanghai, salvată de la demolare, după ce a fost „plimbată” pe roți într-un loc nou
O clădire istorică din Shanghai, salvată de la demolare, după ce a fost „plimbată” pe roți într-un loc nou
Cercetătorii au descoperit, în premieră, o legătură moleculară între anumite alimente și riscul apariției cancerului
Cercetătorii au descoperit, în premieră, o legătură moleculară între anumite alimente și riscul apariției cancerului
Aderarea României la Tripla Alianță, mijloc de asigurare a securității după obținerea independenței
Aderarea României la Tripla Alianță, mijloc de asigurare a securității după obținerea independenței