Ce spun obiceiurile despre noi? De ce ruşii nu au oglinzi în case sau de ce în Arabia Saudită sunt foarte puţine periuţe de dinţi de culoare roşie

05 04. 2017, 16:00

Martin Lindstrom, un consultant de brand, spune de ce sunt folositoare datele despre oameni. Acesta călătoreşte în lume pentru a observa oamenii şi a formula concluzii adesea bizare şi contra-intuitive la obiceiurile lor, potrivit Business Magazin.

Cel mai mare exemplu în acest sens este  Lego, care a ajunsese la un impas la începutul anilor 90. Vânzările au scăzut, iar compania a vrut să ştie de ce. Toate cercetările au sugerat că tinerii erau obsedaţi de internet. Dar unii cercetători la scară mică au vizitat un fan Lego în vârstă de 11 ani, din Germania, şi l-au întrebat care e cel mai iubit obiect pe care îl are. 

Băiatul a indicat o pereche de tenişi Adidas, care au fost purtaţi în aşa fel încât au arătat că băiatul era un campionla skateboarding.  Din acest singur incident, cercetatorii au ajuns la concluzia ca tinerii „ating aprecierea socială prin intermediul colegilor lor de joc şi a unui înalt nivel de măiestrie la o anumită calificare aleasă, oricare ar fi aceasta”. Lego şi-a schimbat ulterior întreaga strategie – a introdus modele mai mari şi mai complicate şi Lego, care au devenit greu de făcut. Zece ani mai târziu, compania a fost devenit cel mai mare producător de jucării din lume.

Citeşte continuarea în Business Magazin.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

Vinul preferat al lui Ceauşescu face senzaţie în China. Motivul pentru care îl cumpăra de fapt dictatorul
 
Veste bună pentru nostalgicii Nokia
 
Cum să fii sigur că ai cumpărat un produs original
 
Cum arată un ceas de 280.000 de dolari – FOTO