Home » D:News » Un bărbat din Florida a reuşit să afle după 25 de ani din ce specie era rechinul care l-a atacat

Publicat: 23.07.2019
Un bărbat din Florida a fost atacat de un rechin, cu 25 de ani în urmă, dar abia acum a reuşit să-şi scoată dintele din picior.

Jeff Weakley a supravieţuit atacului, dar a pierdut foarte mult sânge. După ce s-a văzut scăpat cu viaţă, acesta a vrut să afle ce specie de rechin a fost la un pas să-l omoare. Un fragment din dinte care s-a desprins din piciorul surfer-ului, după atâta timp, a ieşit la suprafaţă şi astfel bărbatul a avut şansa de a-şi răspunde la întrebarea ce l-a măcinat timp de peste 20 de ani, potrivit Gândul!.

La început, americanul a vrut să-şi facă un pandantiv din el, dar după, a dat peste un articol care i-a arătat cum oamenii de ştiinţă ar putea extrage ADN-ul  din dintele rechinului pentru a identifica specia. Foarte entuziasmat de acest lucru, a trimis dintele la un program de cercetare din Florida. În urma analizei, cercetătorii au fost sceptici în legătură cu specia rechinului, din cauză că acesta era foarte mic.

După o analiză amănunţită, aceştia au descoperit că au suficient ADN pentru a afla specia şi au comparat mostra cu AND-uri de rechini deja cunoscute. Ei au ajuns la conluzia că dintele aparţinea unui rechin de recif, o specie cunoscută pentru atacurile sale asupra oamenilor.

Jeff a găsit raspunsul la întrebare şi practică în continuare surfing-ul şi fără să-i fie frică de rechini.