Home » D:News » Un lanț de fast-food, prezent și în România, va începe să vândă carne de „pui” vegană

Publicat: 12.01.2022

KFC va aduce carne de „pui” pe bază de plante în restaurantele din Statele Unite ale Americii începând din a doua săptămână a lunii ianuarie 2022, cele mai noi produse din carne de pui vegană schimbând regulile jocului în industria fast-food.

Lanțul de fast-food a lucrat cu Beyond Meat pentru a crea o alternativă de piept de pui menită să imite consistența puiului real, scrie Futurism.

„Clienții își doresc asta din ce în ce mai mult; vor să mănânce mai multe proteine pe bază de plante. Este ianuarie, deci este un moment al planurilor de Anul Nou și al dorinței de a face ceva diferit în dietă”, a declarat Kevin Hochman, președintele KFC în SUA.

Carnea de „pui” vegană este în tendințe

Alte mărci (Pizza Hut și Taco Bell) au introdus, de asemenea, în meniurile lor produse alternative similare cu carnea, dintre care multe au fost rezultatul unei colaborări dintre Beyond Meat și Yum Brands, compania-mamă a KFC.

În 2020, KFC a început să testeze nuggets de pui făcuți de 3D Bioprinting Solutions. Această companie s-a ocupat și de imprimarea de țesuturi umane în spațiu.

KFC nu a fost singurul lanț de fast-food care a lansat un produs din carne de „pui” vegană la începutul acestui an. Chipotle, care nu este deținut de Yum Brands, a anunțat un produs chorizo pe bază de plante, disponibil la restaurantele sale din toată țara în aceeași zi.

Sunt destul de mari șansele ca alimentele fast-food pe bază de plante să devină o obișnuință în 2022 pe măsură ce tot mai multe lanțuri de magazine fast-food îmbrățișează aceste tendințe.

Cum este creat „gustul de carne” în preparatele de post disponibile pe piața din România