Home » D:News » Noua directoare de la NASA Goddard a depus jurământul cu mâna pe o carte de Carl Sagan

Publicat: 12.04.2023

După cum au observat internauții, noua directoare de la NASA Goddard Space Flight Center a jurat cu mâna pe cartea „Un palid punct albastru” (Pale Blue Dot), a lui Carl Sagan, la învestirea în funcție. Iată de ce!

Într-o declarație oferită publicației Futurism, Makenzie Lystrup, prima femeie care a condus vreodată Centrul de Zbor Spațial Goddard, a explicat alegerea ei unică de a depune jurământul.

„La fel ca mulți astronomi și cercetători ai spațiului, pasiunea mea a început odată cu vizionarea documentarului Cosmos al lui Carl Sagan la televiziunea publică, pe vremea când eram copil”, a spus noua directoare de la NASA Goddard.

Noua directoare de la NASA Goddard a jurat pe o carte de Carl Sagan

Personalități precum Bill Nye și Seth McFarlane îl citează pe Sagan drept una dintre inspirațiile lor principale și, la fel ca Lystrup, creditează efortul său neobosit de a aduce știința către public ca fiind unul dintre cele mai bune lucruri care s-au întâmplat în memoria recentă.

„Sagan a muncit din greu pentru a face știința accesibilă și semnificativă pentru toată lumea, iar ‘Un palid punct albastru’ subliniază importanța explorării universului nostru și a înțelegerii planetei noastre natale”, a declarat Lystrup.

„Fără imaginație nu vom ajunge nicăieri”

„Având în vedere semnificația sa pentru mine și modul în care mesajul său rezonează cu munca pe care o facem la NASA Goddard în numele lumii, mi s-a părut oportun să-l includ în ceremonie”, a concluzionat ea.

Pe lângă faptul că a furnizat declarația lui Lystrup, NASA Goddard a postat pe Twitter și o postare cu descrierea „Motivația de luni”, care conține fotografia acum virală a noii directoare depunându-și jurământul și un citat din Sagan.

Imaginația ne va duce adesea în lumi care nu au existat niciodată, dar fără ea nu ajungem nicăieri”, spune citatul.

Povestea lui Carl Sagan și a căutării vieții extraterestre în Univers

O predicție îngrijorător de precisă făcută de Carl Sagan în 1995

Elicopterul Ingenuity al NASA a doborât un nou record pe Marte

Cine sunt astronauții aleși de NASA pentru misiunea Artemis II din jurul Lunii?