Home » D:News » Patru oameni vor trăi ca pe Marte! NASA face un experiment timp de un an

Patru oameni vor trăi ca pe Marte! NASA face un experiment timp de un an

Foto: Profimedia
Publicat: 14.04.2023

Patru persoane vor trăi timp de un an într-un spațiu construit de specialiștii NASA care simulează condițiile de pe planeta Marte. Experimentul are scopul de a ajuta NSA să pregătească viitoarele expediții cu echipaj uman de pe Marte.

În timpul misiunii, membrii echipajului vor desfășura diferite tipuri de activități, cum ar fi simularea unor ieșiri în spațiu, cercetări și lucrări de întreținere. De asemenea, ei vor cultiva plante pentru a le consuma, potrivit BBC.

Pentru ca simularea să fie cât mai apropiată de realitate, participanții se vor confrunta cu diferite crize, cum ar fi limitarea resurselor, furtuni și defectarea echipamentelor.

Patru oameni vor trăi ca pe Marte timp de un an

Specialiștii vor să vadă care vor fi efectele asupra sănătății oamenilor și asupra relațiilor interumane la capătul unui an de izolare.

Toate componentele stației cu patru paturi și două băi au fost construite la imprimante 3D. De altfel, strategia ar putea fi aplicată la toate construcțiile care vor fi realizate în timpul viitoarelor misiuni pe Lună și pe Marte.