Home » D:News » Al Gore, dat in judecata pentru frauda

Al Gore, dat in judecata pentru frauda

Publicat: 14.03.2008
Fondatorul "The wheather Channel" il va da in judecata pe Al Gore pentru frauda, sperand ca acest lucru va pune capat disputei legate de incalzirea globala.

John Coleman, fondatorul retelei de cablu, ii va actiona in judecata pe cei care sustin ca temperatura planetei este in continua crestere ca urmare a emisiilor de dioxid de carbon, incluzandu-l aici si pe castigatorul premiului Nobel pentru Pace din 2007, Al Gore.
“De vreme ce nu putem avea o discutie, ma gandesc ca actionandu-i in judecata vom avea fata in fata cercetatorii ambelor tabere, ale caror opinii vor fi sustinute de proceduri legale bazate atat pe documentele prezentate de ei, cat si de noi. Daca veti urmari evolutia temperaturii in ultimii 25 de ani, veti observa ca nu este vorba de o crestere semnificativa a temperaturii, ci mai degraba de o racire accentuata.", a declarat acesta.

“Daca vom continua sa atragem atentia asupra racirii vremii, probabil ca oamenii vor observa, in sfarsit, ca au fost inselati si prost informati in legatura cu incalzirea globala. The Wheather Channel isi propune sa prezinte publicului informatii minutioase si actualizate in permanenta asupra evolutiei vremii, astfel incat acesta sa inteleaga impactul pe care vremea il are asupra vietii noastre de zi cu zi.”, a continuat John Coleman.
Coleman este un cunoscut sceptic al teoriei incalzirii vremii, iar emisiile de dioxid de carbon sunt un argument pe care il foloseste in sprijinul sau.
“Oare intr-adevar dioxidul de carbon este un factor decisiv in incalzirea atmosferei? Componentele de dioxid de carbon sunt prezente intr-o proportie minoritara: doar 38 la fiecare 100 000 de particule care ajung in atmosfera.”

Intrebarea lui Coleman este: “Cum poate un component cu o prezenta atat de slaba sa aiba o influenta atat de puternica asupra planetei? Parerea mea este ca nu poate, iar aceasta problema a incalzirii planetei este bazata pe o eroare."

Sursa: FOXNews