Home » D:News » Meteoritii – piesa lipsa din puzzle-ul creationist

Meteoritii – piesa lipsa din puzzle-ul creationist

Publicat: 08.04.2008
Savantii au noi dovezi ale modului in care viata a aparut pe Terra. Acestia sunt de parere ca prezenta apei, caldura si impactul meteoritilor purtatori de aminoacizi, cu suprafata planetei sunt principalii factori care au dus la aparitia vietii pe Pamant.

Lanturile de aminoacizi sunt sursa proteinelor regasite in toate formele de viata, fiind sintetizate sub doua forme: levogire (L) si dextrogire (D). Acestea sunt forme simetrice in oglinda, comparate deseori cu mana stanga si mana dreapta. Insa materia vie este formata doar dintr-o singura forma, levogirele sau aminoacizii de stanga. Cu exceptia catorva bacterii, L-aminoacizii dominau viata pe Pamant.
Ambele forme de aminoacizi erau continute de catre meteroti, insa calatoria prin spatiu ii supuneau unor procese chimice foarte puternice, care au dus la distrugerea dextrogirelor.
Amestecul acestor aminoacizilor supravietuitori cu supa primordiala au avut ca rezultat aparitia primelor forme de viata de pe Pamant.

“Ceea ce s-a intamplat pe planeta noastra se datoreaza prezentei meteoritilor. Insa acestia au aterizat si in alte locuri. Daca au intalnit acolo aceleasi conditii ca pe Pamant, este posibil ca tiparul sa se repete.” a declarat prof. dr. univ Ronald Breslow, din cadrul Universitatii Columbia.