Prima pagină D:News

Craniul lui Hitler ar putea fi de fapt al Evei Braun

09.29.2009 | ● Vizualizări: 1875
Craniul lui Hitler ar putea fi de fapt al Evei Braun     hitler, craniu, teste genetice + zoom
Galerie foto (1)

Acest lucru a reiesit in urma testelor de ADN facute asupra presupuselor ramasite ale Fuhrerului, a anuntat cotidianul britanic The Sun.

Vreme de 64 de ani, oamenii au invatat din cartile de istorie caHitler, la 56 de ani si-a tras un glont in cap in bunkerul sau,dupa ce a inghitit o pastila de cianura, si ca imediat dupa aceea,cadavrul lui a fost partial ars, resturile fiind ingropate. Maiapoi, ramasitele au fost dezgropate de Armata Rosie si duse inRusia. In 1970, si aceste resturi au fost arse, iar din presupupulcadavru al lui Hitler nu s-a mai "salvat" decat o parte din craniusi osul mandibulei.

Ulterior, arheologul american Nick Bellantoni a obtinutautorizatia de a examina aceste resturi, alaturi de alte relicveprovenind din bunker si, in urma efectuarii testelor genetice, adescoperit ca respectivul craniu apartine unei femei, si ca aceastaera mult mai tanara decat Fuhrerul. Arheologul considera ca arputea fi al Evei Braun, tanara amanta a lui Hitler, dar nu esteexclus sa apartina chiar unei terte persoane. "Poate fi oricine,intrucat nu exista nicio dovada ca Eva Braun s-a impuscat sau afost ucisa", a comentat Bellantoni.

Citeste Corleone, Olimpul nasilor,episodul de astazi al maratonului Descopera SecreteleMafiei.

Sursa: Corriere della Sera