Expoziţia de Mobilă de la Milano 2010

14 04. 2010, 08:00

Design-ul Monolith marchează o nouă viziune, atât în design-ul Sony, cât şi pentru experienţa utilizatorilor. Ineditul design se evidentiaza atât ca element de decor interior, cât şi ca element destinat divertismentului pentru acasă. Cu funcţionalitate complexă şi imagine minimalistă unică, gama de televizoare Monolith oferă o inovaţie în stilul de viaţă, redefinind camera de zi ca punctul central al divertismentului pentru acasă.

Dacă în mod curent informaţia este accesată într-un mediu izolat, prin intermediul smart phone-urilor sau laptop-urilor, funcţionalitatea acestei noi game de modele are potenţial de a transforma televizorul în portalul prin intermediul căruia utilizatorul poate accesa, agrega şi explora cele mai noi experienţe în divertismentul premium, aducând oamenii împreună pentru a experimenta conţinutul TV, online şi digital la un loc.

Funcţii precum conectivitatea Wi-Fi şi BRAVIA Internet Video de la Sony oferă acces pentru a surprinde noi servicii de Internet şi televiziune, pentru a deschide o nouă lume a divertismentului, care nu este disponibilă la ora actuală. Prin interfaţa intuitivă Sony pentru utilizatori, pentru gama Monolith, Sony înlesneşte accesul rapid către conţinutul premium.

Divertismentul pentru acasă este în plină tranziţie către o nouă dimensiune, prin introducerea tehnologiei Full HD 3D. Începând cu această vară, noua tehnologie avansată 3D va fi disponibilă în confortul propriului cămin. Purtând ochelarii ce beneficiază de tehnologia Active Shutter, utilizatorii vor fi transportaţi într-o lume impresionantă care va recrea acţiunea similară realităţii, în imagini Full HD 3D, ce vor trebui experimentate pentru a fi crezute.

DESCOPERA lumea in care traiesti: