specii

VIDEO. Situaţie nemaiîntâlnită în natură. Un crocodil a făcut echipă cu rechinii care se hrăneau cu un cadavru de balenă

Cercetătorii au fost martorii contopirii a două specii de corbi. Fenomenul a fost observat şi în cadrul evoluţiei omului

Viaţa şi cariera lui Charles Darwin, tânărul leneş care a ajuns să producă o nouă ştiinţă care ne influenţează pe toţi

O fosilă bizară rescrie ceea ce se ştie despre o etapă esenţială în evoluţia speciilor, inclusiv a omului

În decurs de doar doi ani au fost descoperite peste 350 de noi specii în pădurea amazoniană, ”plămânul verde” al planetei

Avertismentul experţilor: Viaţa marină se poate confrunta cu o nouă extincţie în masă. Nivelul oxigenului din apă scade într-un ritm alarmant

Creatura microscopică ”greu de ucis”: supravieţuieşte în cele mai vitrege condiţii

Oamenii de ştiinţă au descoperit un adevărat tezaur biologic – GALERIE FOTO

Rezerva Mondială de Seminţe va salva omenirea în cazul unui DEZASTRU. Acum clădirea, unde nu are acces publicul, poate fi vizitată online

Oamenii de ştiinţă au estimat numărul total al speciilor de microorganisme care trăiesc în acest moment pe Terra

Cercetătorii americani construiesc o grădină zoologică ”îngheţată”, pentru a salva speciile pe cale de dispariţie

De ce nu poate struţul să zboare?

Mai multe specii de animale au fost incluse pe lista celor protejate prin Convenţia de la Bonn