Popularitatea televiziunii live este în scădere

21 07. 2018, 12:30
Cea mai mare scădere în consumul de televiziune live este înregistrată în intervalul 18-34 ani. Doar 26% dintre cei intervievaţi au spus că urmăresc în principal programe la televizor peste alte modalităţi de consum de conţinut. Aceeaşi categorie de vârstă alegea televiziunea ca mod principal de vizionare în proporţie de 35% anul trecut. Dintre aceştia 50% deţin abonamente la cel puţin două dintre cele trei servicii populare de streaming video din SUA: Netflix, Amazon şi Hulu, scrie Go4it.
 
Între cei peste 55 de ani doar 56% aleg televizorul ca sursă principală de entertainment, o scădere cu 10% faţă de anul trecut. Tot aceştia au însă doar în proporţie de 7% abonamente la Netflix, de exemplu, o creştere cu 2% faţă de anul trecut, însă. Alte statistici interesante sunt faptul că Hulu este mai popular decât Netflix între cei intervievaţi, 58% spunând că au abonamente active la acesta, doar 48% fiind abonaţi la Netflix.
 
 
Statisticile au fost realizate folosind un eşantion de 1.933 consumatori din statele unite care au acces la internet broadband şi care se uită la cel puţin o oră de conţinut de televiziune pe zi (în orice fel: prin cablul, prin internet, prin servicii de streaming, etc.). Acesta este al cincilea raport realizat de către Hub Entertainment Research şi primul an în care cei care au răspuns la chestionar au trebuit să se încadreze în limita de „cel puţin o oră de programe pe zi”. În trecut limita era de cinci ore pe zi, însă aceasta influenţa negativ statisicile, întrucât dintre cei care se încadrau, majoritatea erau în principal consumatori de televiziune „clasică”.