Cum promovează TikTok conținut sexual, droguri și alcool copiilor de 13 ani

10 09. 2021, 13:00
Sursa foto: Unsplash

Wall Street Journal a făcut o anchetă ce a implicat 31 de conturi înregistrate ca adolescenți între 13 și 15 ani și, foarte repede, pe paginile create de publicație a devenit dominat conținutul destinat adulților.

Algoritmul folosit de TikTok pentru a decide ce videoclipuri pot vedea utilizatorii promovează conținut sexual, droguri și alcool în rândul copiilor de 13 ani, a dezvăluit o anchetă realizată de Wall Street Journal.

În cadrul investigației Wall Street Journal, un așa-zis utilizator „de 13 ani” a căutat „onlyfans” și a urmărit câteva videoclipuri, inclusiv două care promovează pornografia în aplicație.

Un nou instrument de filtrare pentru conturile persoanelor minore

Conținutul afișat pe pagină este setat în baza căutărilor anterioare, precum și a tipurilor de conținut cel mai des vizualizate sau pe care un utilizator petrece cel mai mult timp urmărindu-le.

Cu cât utilizatorul rămâne mai mult timp pe o pagină cu conținut sexual, cu atât mai mult acel tip de conținut este afișat în pagină drept sugestie, în ciuda faptului că vârsta utilizatorilor este setată în profilul lor.

TikTok a anunțat că, în prezent, nu există o diferențiere între videoclipurile difuzate pentru conturile de adulți și pentru cele ale copiilor, dar lucrează la un nou instrument de filtrare pentru conturile persoanelor minore.