Home » Lumea digitala » Meta (fostul Facebook) achiziționează producătorul aplicației de realitate virtuală „Supernatural”

Meta (fostul Facebook) achiziționează producătorul aplicației de realitate virtuală „Supernatural”

Meta (fostul Facebook) achiziționează producătorul aplicației de realitate virtuală „Supernatural”
Credit foto: Shutterstock

Facebook a arătat destul de clar că se concentrează pe metavers atunci când s-a rebranduit ca Meta, iar cea mai recentă achiziție a sa face parte din acest efort.

Jason Rubin, vicepreședintele companiei pentru conținutul Metaverse, a dezvăluit, citat de Engadget, că Meta achiziționează Within, creatorul aplicației de antrenament imersiv în realitatea virtuală Supernatural, pentru căștile Oculus Quest.

Într-un anunț separat (via TechCrunch), CEO-ul Within, Chris Milk, și șefa departamentului de fitness, Leanne Pedante, au declarat că antrenorii, coregrafii și managerii companiei vor continua să facă parte din echipă. Aceștia vor lucra la experiențe de fitness VR pentru Supernatural în mod independent, în cadrul Meta’s Reality Labs.

Achiziția de către Meta

În timp ce Within va trebui să răspundă în continuare în fața noii sale companii-mamă, declarația lui Milk și Pedante spune că achiziția le va oferi acces la mai multe resurse, inclusiv mai multă muzică, mai multe funcții și mai multe experiențe sociale.

În Supernatural, utilizatorul trebuie să lovească sfere colorate care zboară spre el în diversele medii de realitate virtuală, cu ajutorul controllerelor. Sferele se sparg dacă sunt lovite cu suficientă forță, iar utilizatorul primește un punctaj la final. Supernatural are o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile, după care te costă 19 dolari pe lună pentru acces permanent.

Vorbitorii de ebraică au ironizat rebrandingul corporativ al Facebook în Meta

Utilizatorii de social media din Israel ironizează schimbarea numelui companiei Facebook în Meta, cuvânt care sună asemănător cu termenul ebraic pentru „mort”, potrivit CNN.

Mulți utilizatori de Twitter au ironizat rebrandingul companiei de socializare – dezvăluit de fondatorul Mark Zuckerberg la începutul acestei săptămâni – folosind hashtag-ul #FacebookDead. „Cineva nu și-a făcut cercetările de #branding”, scria o postare.

Dr. Nirit Weiss-Blatt, autorul cărții The Techlash și Tech Crisis Communication, a scris pe Twitter: „În ebraică, *Meta* înseamnă *Mort* Comunitatea evreiască va ridiculiza acest nume ani de zile”.

„Eroare gravă? Noul nume al Facebook, Meta, înseamnă mort în ebraică. Hilar. #FacebookDead”, a scris un alt utilizator pe Twitter.

Eforturile lui Zuckerberg de a moderniza Facebook vin în contextul în care compania se confruntă cu ceea ce ar putea fi cel mai puternic scandal de la lansarea sa în 2004.

Gigantul social media se află în centrul atenției în urma publicării săptămâna trecută a „The Facebook Papers”, o serie de documente interne obținute de 17 organizații de presă, inclusiv CNN, care susțin afirmațiile lui Frances Haugen, potrivit cărora compania este plină de deficiențe instituționale.

Documentele dezvăluie modul în care Facebook a propulsat dezinformarea, s-a străduit să elimine conținutul legat de traficul de persoane de pe site și a încercat să își sporească audiența în rândul adolescenților, în ciuda cercetărilor interne care sugerează că platformele sale, în special Instagram, pot avea un efect negativ asupra sănătății mentale a acestora.