Home » Lumea digitală » Universul a fost recreat în Minecraft. Cât a durat totul?

Universul a fost recreat în Minecraft. Cât a durat totul?

Foto: @ChrisDaCow/Reddit
Publicat: 08.10.2022

Dacă internetul a dovedit ceva în ultimul deceniu, acesta este faptul că jucătorii de Minecraft extrem de dedicați sunt capabili să creeze aproape orice în îndrăgitul joc video. Iar în cea mai nouă flexare de „mușchi”, întreg Universul a fost recreat în Minecraft.

Un jucător cu numele de utilizator ChrisDaCow a reușit recent să dea din nou lumea jocului peste cap: Universul a fost recreat în Minecraft.

„Am construit întregul Univers în Minecraft!”, a scris Chris într-o postare pe Reddit, care între timp a devenit virală.

Universul a fost recreat în Minecraft

Desigur, construcția remarcabilă nu cuprinde de fapt întregul univers. Mai degrabă, este o frumoasă trecere în revistă a tuturor corpurilor cerești cunoscute; iar totul este făcut la o scară uriașă.

Printre cele mai remarcabile minuni cosmice prezentate se numără Soarele și planetele sistemului nostru solar, „Stâlpii Creației”, o gaură neagră inspirată din filmul „Interstellar” din 2014 și o reprezentare sferică a structurilor la scară largă ale întregului univers. A fost recreat chiar și un supercluster.

Jucătorul a publicat și un clip pe YouTube în care arată cum a construit totul. Rezultatele sunt uimitoare!

Cât a durat crearea Universului?

Chris spune că proiectul a durat o lună și jumătate de muncă intensă. Moduri precum WorldEdit au avut un rol important, atât accelerând procesul de construire, cât și permițându-i să „picteze” cu lumină, ajustând manual iluminarea din joc.

Chiar și așa, utilizarea modurilor cu siguranță nu subminează capacitatea acestei creații de a impresiona, subliniază Futurism. Cu toții am putea să luăm o pauză și să ne minunăm de miracolele nemărginite ale cosmosului, chiar dacă acesta este în Minecraft.

Un singur încărcător pentru toate dispozitivele electronice până în 2024

Test de cultură generală. Ce înseamnă CPU?

O reţea uriaşă de propagandă rusă care viza Europa, dezactivată de Facebook