Home » Stiinta » Staţia Spaţială Internaţională poate fi explorată cu ajutorul Google Street View de la un click distanţă

Descopera 07.22.2017
Începând de joi, 20 iulie, cu ajutorul Google Street View, toţi cei interesaţi pot explora virtual, prin conexiunea la internet, Staţia Spaţială Internaţională (ISS) care orbitează Pământul la 400 km înălţime medie.
Galaxia, la un click distanţă. Google Street View păşeşte în spaţiu, pe Staţia Spaţială Internaţională

Aceasta este prima colecţie de imagini Street View în mediu fără gravitaţie. Oamenii pot vizita la 360 de grade 15 module din ISS şi două vehicule andocabile – SpaceX Dragon and Orbital Cygnus.

ISS poate fi vizitată pe Street View aici: https://goo.gl/ynuzS9. Aceasta va fi prima colecţie Street View cu adnotări, o funcţionalitate disponibilă până acum doar în muzeele de pe Google Art & Culture. Pe măsură ce te plimbi prin modulele ISS pe Google Maps poţi vedea note care explică aspecte precum: zona unde astronauţii fac antrenamente fizice, ce tip de alimente mănâncă sau unde desfăşoară experimentele ştiinţifice.

Proiectul a fost dezvoltat cu ajutorul NASA şi Agenţia Spaţială Europeană, utilizând camere de fotografiat DSRL şi alte echipamente deja existente la bord. Fotografiile Street View de pe ISS au fost realizate de astronautul francez Thomas Pesquet de la Agenţia Spaţială Europeană. Pentru a vizualiza imaginile Street View de pe ISS din Google Maps, trebuie căutat Johnson Space Center din Texas, iar de acolo va apărea o opţiune de a „vizita” virtual Staţia Spaţială Internaţională.

Citeşte continuarea pe Mediafax.