Home » Stiinta » ”Molecula spiritului”, substanţa pe care cercetătorii o studiază de 70 de ani pentru a-i înţelege efectul

04.17.2018
„Această stare... nu poate fi descrisă în cuvinte”, a declarat Sam, un consumator frecvent de droguri halucinogene, referindu-se la N,N-dimetilirikamina, o substanţă cunoscută drept DMT, care a fost numit „molecula spiritului” de către doctorul Rick Strassman.

„Este o stare în care exişti în forma ta cea mai pură, o stare de pace şi fericire profundă”, a declarat consumatorul Sam pentru Business Insider. „Este o lume extraordinară, se pare că de acolo venim toţi. Spirale după spirale încep să apară, spirale infinite care se transformă în alte spirale. Am fost fericirea însăşi, lumea este a mea şi fericirea apare doar pentru mine”.

O experienţă cu DMT este descrisă de utilizatori drept „evadarea dintr-o simulare”. Oamenii sunt capabili să-şi exploreze adevăratul Eu interior, să-şi exploreze minţile şi spun că sunt lansaţi într-o altă dimensiune, unde experimentează existenţa conştiinţei dincolo de corp.

De fapt, „călătoria” este atât de intensă şi abstractă, încât unii consumatori nu pot explica exact ceea ce au trăit. O concluzie comună în rândul consumatorilor este că DMT oferă o experienţă „mai reală ca realitatea”.

Mulţi consumatori au spus că minţile lor „ies” din corpuri, întâlnesc extratereştri sau fiinţe spirituale, care îi ghidează, într-un mediu viu, care seamănă cu un carnaval.

DMT, încă din anii ’50

Efectul psihedelic al drogului DMT a fost observat pentru prima oară de chimistul maghiar Stephen Szara, în anii ’50. În anii ’60, s-a descoperit că DMT este sintetizat în plămâni şi glanda pineală a creierului. Se presupune că DMT este răspândit în regatul naturii, în mii de plante şi în fiecare mamifer.

Citeşte continuarea pe Gândul