Home » Stiinta » Armata SUA va testa o pastilă împotriva îmbătrânirii pe soldați. Ce efecte ar putea avea

Ioana Matei 08.06.2021

Începând de anul viitor, Comandamentul de Operațiuni Speciale (SOCOM) din cadrul armatei americane va începe să testeze o pastilă experimentală care ar putea să prevină efectele de îmbătrânire asupra soldaților.

Experimentul face parte din eforturile de a augmenta abilitatea umană și a menține soldații sănătoși și capabili să depună efort la nivel înalt pentru un timp mai îndelungat. Dacă totul va decurge cum trebuie, pastila ar putea deveni accesibilă publicului larg, reprezentând un nou tratament pentru longevitate.

Un suplimentar alimentar care sporește nivelurile de molecule NAD+

„Aceste eforturi nu vizează crearea trăsăturilor fizice care nu există deja în mod natural. Experimentul are ca scop îmbunătățirea pregătirii forțelor noastre pentru misiuni prin sporirea performanței care de obicei scade odată cu vârsta”, a explicat Tim Hawkins, purtător de cuvânt al SOCOM și comandant al Marinei SUA.

Pastila este, în esență, un suplimentar alimentar care sporește nivelurile de molecule NAD+, un compus găsit în mod obișnuit în industria nereglementată de produse nutraceutice care a fost asociat cu îmbătrânirea și numeroasele moduri în care corpul uman se deteriorează în timp.

Pastila experimentală ar putea să încetinească cu adevărat procesul de îmbătrânire

Prin inundarea sistemului soldaților cu molecule NAD+ adiționale, SOCOM speră să prevină leziuni asociate îmbătrânirii, să îmbunătățească capacitățile fizice și mintale, dar și să împiedice performanța soldaților să scadă pe parcursul carierei acestora, potrivit Futurism.

Pastila experimentală „are potențialul, dacă va avea succes, să încetinească cu adevărat procesul de îmbătrânire, să prevină cu adevărat apariția leziunilor, ceea ce poate schimba regulile jocului”, a explicat Lisa Sanders, director de știință și tehnologie la SOCOM.

Armata SUA dezvoltă o armă de tip laser care poate vaporiza metalul prin pulsații electromagnetice rapide