Home » D:News » Periculoasa atingere feminina

Periculoasa atingere feminina

Publicat: 06.11.2008
Analizand mostre de ADN bacteriologic de pe pielea umana, cercetatorii au ajuns la concluzia ca desi se spala pe maini mai des decat barbatii, femeile poarta un numar mai mare de microbi pe palme

In medie, mainile unei persoane contin aproximativ 3.000 de bacterii, din mai mult de 100 de specii diferite. Aceasta abundenta poate face posibila identificarea unui obiect atins de o anumita persoana, prin simpla analizare a microbilor lasati in urma de aceasta. Noah Fierer si colegii sai de la Universitatea din Colorado au analizat din punct de vedere bacteriologic palmele a 51 de subiecti si au concluzionat ca amprenta germinala a fiecarui individ este unica. “Toti subiectii purtau agenti patogeni cunoscuti, precum Streptococcus, Staphylococcus si Lactobacillus, dar 45% din speciile identificate erau specii rare.”, declara coordonatorul studiului. In mod neasteptat, s-a descoperit ca femeile poseda bacterii diferite de cele ale barbatilor si de mult mai multe tipuri, desi studiul a aratat ca ele au o igiena mai atenta a mainilor. In experiment, echipa de cercetatori a monitorizat opt oameni dupa ce acestia s-au spalat pe maini. Unele bacterii au preferat mainile curate in timp ce altele au aparut mult mai tarziu, insa de fiecare data mainile barbatilor au prezentat mai putine tipuri de germeni decat in cazul femeilor.