Home » D:News » Este posibil? Un miliardar afirmă că a fost „întinerit” de oamenii de ştiinţă (VIDEO)

Autor: Mihaela Stanescu 03.03.2014
Designerul de modă Peter Nygard, în vârstă de 70 de ani, susţine că a primit un tratament intensiv special cu celule stem, în urma căruia analizele arată că vârsta biologică a organismului său a scăzut. Cazul său este studiat în prezent de oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Miami

Nygard, canadian de origine finlandeză, trăieşte în Bahamas, iar un video lansat de curând, „Bahamas Stem Cell Laws: The Peter Nygard Breakthrough” îl prezintă întreprinzând activităţi distractive şi sportive ce par a fi apanajul oamenilor mult mai tineri.

Designerul sprijină cercetările în domeniul celulelor stem şi adoptarea unei legislaţii mai permisive în domeniu, care i-ar permite să deschidă o clinică de profil, ca parte a unei investiţii de  50 milioane USD.  După afirmaţiile sale, el însuşi primeşte tratament cu celule stem de 4 ani, iar oamenii de ştiinţă de la Universitatea din Miami ar fi constatat că markerii săi biologici indică o inversare a procesului de îmbătrânire.

Surse: Tribune 242, BBC News, Newser