Home » D:News » Şase sfaturi utile pentru un somn mai bun, la trecerea la ora de vară

Şase sfaturi utile pentru un somn mai bun, la trecerea la ora de vară

Descopera 03.30.2019
Şase sfaturi utile pentru un somn mai bun, la trecerea la ora de vară
Prezentăm mai jos şase sfaturi pentru un somn mai bun, menite să ajute corpul să se acomodeze cu trecerea la ora de vară, care va avea loc în noaptea de sâmbătă spre duminică.

Păstrează rutina de somn normală

Trecerea la ora de vară este uşoară dacă rutina de somn nu este schimbată brusc. Astfel, ceasul biologic nu este dat peste cap.

Dacă eşti afectat de pierderea unei ore de somn, trebuie să îţi modifici obiceiurile de somn cu câteva zile înainte de trecerea la ora de vară. Aceste schimbări pot fi făcute prin culcarea şi trezirea cu 15 minute mai târziu decât în mod obişnuit, pentru câteva zile, pentru a acomoda treptat corpul cu diferenţa orară.

Evită lâncezeala şi somnul neregulat

Statul prea mult în pat şi somnul neregulat dereglează ceasul biologic. Acestea îi permit corpului să rămână treaz la ore care, în mod normal, sunt rezervate pentru odihnă.

Dacă eşti obosit în timpul zilei, nu trebuie să dormi, deoarece acest lucru îngreunează adormirea în timpul nopţii. Trebuie să îţi ţii mintea ocupată când simţi oboseala, deoarece aşa se păstrează rutina normală de somn şi se reglează ceasul biologic.

Meditează

Dacă te chinui să adormi, poţi încerca să meditezi. Acest tip de exerciţii te ajută să uiţi de ceea ce s-a întâmplat în timpul zilei şi îţi pregăteşte mintea şi corpul pentru odihnă.

Schimbă ceasul înainte de culcare

Este un lucru valabil pentru dispozitivele care nu trec în mod automat la ora de vară, iar modificarea poate ajuta mintea să se relaxeze. Astfel, îţi induci starea de oboseală şi eviţi o potenţială confuzie pe timpul dimineţii, deoarece nu mai există ceasuri în casă care să arate ore diferite.

Instalează jaluzele care blochează lumina

Ceasul biologic este reglat de ciclul luminii – întuneric. Acest fapt îţi poate cauza probleme de somn odată cu trecerea la ora de vară, deoarece nopţile devin mult mai luminoase. Confuzia poate fi evitată prin cumpărarea unor jaluzele care blochează lumina, care asigură întunericul în dormitor şi îi induc creierului ideea că a venit ora de culcare.

Nu te îngrijora că pierzi ore de somn

Îngrijorările referitoare la pierderea orelor de somn te pot menţine treaz în timpul nopţii, deoarece ideea se joacă cu mintea ta şi te face să te gândeşti continuu la faptul că nu poţi să dormi. Poţi accepta pur şi simplu ideea că există zile în an în care pierzi din orele de somn sau în care nu poţi dormi şi astfel vei scăpa de griji, având un somn mai bun.

 

Cele mai noi articole
Suntem siguri că vrem să fim găsiți de extratereștri? Ce cred cercetătorii de la SETI
Suntem siguri că vrem să fim găsiți de extratereștri? Ce cred cercetătorii de la SETI
Zuckerberg și-a luat un nou teren pe o insulă din arhipelagul Hawaii
Zuckerberg și-a luat un nou teren pe o insulă din arhipelagul Hawaii
Telegram lansează apel video de grup. Ce o diferenţiază radical de WhatsApp
Telegram lansează apel video de grup. Ce o diferenţiază radical de WhatsApp
Un cârd de ciute, surprins într-o pădure din Parcul Național Semenic- Cheile Carașului
Un cârd de ciute, surprins într-o pădure din Parcul Național Semenic- Cheile Carașului
Un bebeluș abandonat într-un tufiș a fost salvat de un câine Husky
Un bebeluș abandonat într-un tufiș a fost salvat de un câine Husky
58% din decesele la pacienții Covid din România au fost înregistrate la bărbați
58% din decesele la pacienții Covid din România au fost înregistrate la bărbați
„Primul hoverboard adevărat”, inventat de un român. Deține recordul mondial pentru cel mai lung zbor cu un hoverboard
„Primul hoverboard adevărat”, inventat de un român. Deține recordul mondial pentru cel mai lung zbor cu un hoverboard
Blue Origin va trimite primul turist în spațiu
Blue Origin va trimite primul turist în spațiu
Care a fost, de fapt, cel mai prost an din istoria omenirii
Care a fost, de fapt, cel mai prost an din istoria omenirii
Theodor Pallady, marele pictor român care a influențat opera „La Blouse Roumaine”
Theodor Pallady, marele pictor român care a influențat opera „La Blouse Roumaine”
Românii indignați de omorârea ursului Arthur au scăzut ratingul castelului Riegersburg, deținut de familia prințului austriac
Românii indignați de omorârea ursului Arthur au scăzut ratingul castelului Riegersburg, deținut de familia prințului ...
Se împlinesc 22 ani de la vizita celui mai îndrăgit Papă la Bucureşti. Momentul a fost unul istoric nu doar pentru România
Se împlinesc 22 ani de la vizita celui mai îndrăgit Papă la Bucureşti. Momentul a fost unul istoric nu doar pentru România
SUA le va oferi țărilor mai sărace acces la brevetele de vaccin COVID
SUA le va oferi țărilor mai sărace acces la brevetele de vaccin COVID
Agenţia Europeană a Medicamentului evaluează un nou vaccin COVID-19
Agenţia Europeană a Medicamentului evaluează un nou vaccin COVID-19
Reușită pentru SpaceX. Primul prototip al rachetei Starship care aterizează fără să izbucnească în flăcări
Reușită pentru SpaceX. Primul prototip al rachetei Starship care aterizează fără să izbucnească în flăcări
Cercetătorii avertizează că blocarea luminii solare ar putea avea efecte nedorite asupra Pământului
Cercetătorii avertizează că blocarea luminii solare ar putea avea efecte nedorite asupra Pământului
Cercetătorii au creat o celulă sintetică perfectă care se multiplică la fel ca o celulă reală
Cercetătorii au creat o celulă sintetică perfectă care se multiplică la fel ca o celulă reală
Primul caz de COVID-19 nu a fost în Wuhan. Prima variantă a coronavirusului circula deja în octombrie 2019
Primul caz de COVID-19 nu a fost în Wuhan. Prima variantă a coronavirusului circula deja în octombrie 2019