Prima pagină D:News

Adormi greu când ţi-e cald? Iată câteva sfaturi pentru un somn liniştit în perioada caniculei

Ivona Stog 06.27.2017 | ● Vizualizări: 4633
Credit: 123RF     + zoom
Galerie foto (1)

Să te odihneşti pe perioada caniculei este un lucru cu adevărat dificil, dar există câteva strategii care îţi pot asigura un somn liniştit, potrivit The Independent.

Temperatura optimă într-un dormitor este între 16 şi 21 grade Celsius, iar creierul trebuie să fie uşor mai rece decât restul corpului.

"Un somn bun este important pentru a procesa informaţiile pe parcursul zilei, precum şi pentru a repara şi reechilibra corpul fizic şi mental", spune doctorul Nerina Ramlakhan, expert în somn la Silentnight.

"În mod ideal, pentru a dormi bine, trebuie să existe o diferenţă de temperatură între corp şi creier - un corp cald şi un cap mai rece!", spune aceasta.



Iată câteva sfaturi care vă ajută să dormiţi atunci când este caniculă:

  • Puneţi aşternutul în congelator timp de câteva minute (mai întâi puneţi-l într-o pungă de plastic). Dacă nu aveţi prea mult spaţiu în frigider sau congelator, puteţi pune doar aşternutul de la pernă sau pijamalele.
  • Masaţi-vă corpul cu o cremă pe bază de aloe vera, păstrată în frigider.
  • Umpleţi o sticlă goală de parfum cu apă rece şi păstraţi-o lângă pat. Pulverizaţi conţinutul pe faţă, pe spatele gâtului şi pe spatele genunchilor pentru a vă răci.

Pentru continuarea articolului accesaţi Mediafax.

Vă recomandăm să citiţi şi următoarele articole:

Somnul de frumuseţe ar putea fi real: Cum ne afectează lipsa odihnei înfăţişarea şi interacţiunile sociale

Probleme cu somnul? „Epidemia” lipsei de odihnă poate avea o cauză subestimată

10 reguli pentru a te trezi odihnit în fiecare dimineaţă

Cum să scapi de insomnie. 15 sfaturi pentru un somn odihnitor

Tag-uri: odihna | canicula | somn | insomnie

ASCULTĂ CE GÂNDEȘTI