Home » D:News » Alimentele care conțin micoproteine ajută la creșterea mușchilor mai bine ca proteinele din lapte

Autor: Ioana Matei 05.31.2020

Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea britanică Exeter a descoperit că produsele alimentare pe bază de micoproteine, derivate din ciuperca Fusarium venenatum, stimulează mușchii după exercițiul fizic și ajută la dezvoltarea lor mai bine în comparație cu proteinele din lapte.

Rezultatele au fost publicate în American Journal of Clinical Nutrition. Cercetările au arătat că oamenii care au consumat proteine din lapte și-au intensificat creșterea musculară cu o medie de 60%. Totuși, cei care au consumat micoproteine și-au intensificat creșterea musculară cu mai mult de dublu față de proteinele din lapte.

Astfel, studiul arată că mycoproteinele ar putea fi o sursă mai eficientă de proteine pentru a susține creșterea musculară. Acestea sunt ingredientele folosite în produsele alimentare vegetariene și vegane.

Studiul a analizat digestia proteinei, care permite amino-acizilor să crească în fluxul sanguin și să ajute apoi la creșterea proteinelor pentru masa musculară.

Procesul acesta a fost observat la 20 de bărbați tineri și sănătoși, în urma unor exerciții fizice intense de rezistență. Tinerii au participat la exerciții fizice, iar apoi au consumat proteine din lapte sau mycoproteine.

„Datele noastre au arătat că micoproteinele pot stimula mușchii să crească mai repede în orele de după exercițiul fizic în comparație cu proteinele derivate de la animale, precum cele din lapte, scrie MedicalXpress.

Un sondaj recent asupra populației britanice arată că 14% dintre oameni urmează o dietă semi-vegetariană. Fundația Britanică pentru Nutriție recomandă deja micoproteinele drept o sursă bună de proteine, atât pentru viața de zi cu zi, cât și pentru sport și exerciții fizice.

Totuși, în jur de o tremie de consumul de proteine provine de la carne în Marea Britanie.

”Proteina dulce” ce ar putea înlocui cu succes zahărul procesat pe care mulţi îl folosesc

O terapie genetică are efecte pozitive asupra muşchilor

De ce avem febră musculară după antrenament?

Popeye Marinarul avea dreptate! O substanţă din spanac creşte forţa musculară. Suplimentele alimentare care o conţin ar putea fi interzise pentru sportivi