Home » Istorie » ”Toţi ofiţerii, inclusiv căpitanul, sunt morţi. Eu sunt pe moarte”. MISTERUL vasului-fantomă SS Ourang Medan. Ce au găsit la bordul acestuia salvatorii i-a lăsat muţi de uimire – FOTO

”Toţi ofiţerii, inclusiv căpitanul, sunt morţi. Eu sunt pe moarte”. MISTERUL vasului-fantomă SS Ourang Medan. Ce au găsit la bordul acestuia salvatorii i-a lăsat muţi de uimire – FOTO

Publicat: 24.04.2016
Misterul a nu a fost dezlegat nici până astăzi.

La începutul anului 1948, în publicaţia indoneziană ,,De locomotief: Samarangsh handels-en advertie-blad” apăreau trei articole (pe 3 şi 28 februarie şi 13 martie) în care era menţionat faptul că vasul SS Ourang Medan se scufundase în apropierea insulelor Marshall. Atunci, navele aflate în apropiere ar fi primit acelaşi semnal SOS: ,,Toţi ofiţerii, inclusiv căpitanul, sunt morţi. Este posibil ca întreg echipajul să fi murit…Eu sunt pe moarte”. 

SS Ourang Medan (Foto:legsofwind.blogspot.com)

Din câte se pare, primul vas a ajuns la faţa locului la câteva ore de la producerea accidentului. Membrii echipei de salvare au încercat iniţial, prin intermediul semnalelor sonore, să afle dacă la bord totul vaporului se mai aflau supravieţuitori, însă nu au avut sorţi de izbândă. Un grup de marinari a fost trimis apoi la faţa locului pentru a lămuri situaţia, însă ceea ce au văzut acolo nu au putut uita prea curând. 

Unul dintre cadavrele descoperite la bordul navei SS Ourang Medan (Foto:thevintagenews.com)

Ajunşi la bordul lui SS Ourang Medan, membrii echipajului de pe vasul Silver Star au găsit numeroase cadavre umane ,,întinse pe spate, cu feţele împietrite îndreptate spre soare, cu gurile căscate şi cu ochii larg deschişi”. Nu a fost găsit niciun supravieţuitor, iar cei decedaţi nu prezentau urme de violenţă. Salvatorii au fost cu atât mai surprinşi cu cât păşinând camera cu cazane, au simţit că li se face frig, deşi temperatura din încăpere era de circa 43 de grade Celsius. 

Momentul în care SS Ourang Medan a explodat (Foto:seeksghosts.blogspot.ro)

Autorităţile au decis atunci ca vasul misterios să fie adus în port înainte de a se scufunda. Cu puţin timp în urmă ca operaţiunea de recuperare să debuteze, din navă a început să iasă fum, iar după ce ultimul marinar a plecat de la bord, vaporul a explodat şi s-a scufundat. 

Sursa: thevintagenews.com

Vă mai recomandăm şi: ”Fabrica germană de cadavre”, metoda prin care nemţii au fost umiliţi în timpul Primului Război Mondial

                                 10 lucruri pe care nu le ştiai despre filmul-fenomen ”Lista lui Schindler” – VIDEO

                      DEZVĂLUIRI. Cum a cooperat Associated Press cu regimul nazist. Reacţia prestigioasei agenţii

Urmărește DESCOPERĂ.ro pe
Google News și Google Showcase