Home » Natura » A fost descoperit cel mai vechi reprezentant al unei specii de crocodili. A trăit în urmă cu 170 de mii de ani şi era asemănător cu T. Rex

Autor: Oana Bujor 07.06.2017
Cercetătorii susţin că o nouă fosilă descoperită recent ar fi aparţinut unei specii de crocodil dispărută care avea dentiţia asemănătoare cu cea a lui Tyrannosaurus Rex.

Animalul era un prădător puternic care a trăit în Madagascar în urmă cu 170.000 de ani, în aceeaşi perioadă cu dinozaurii, informează BBC

Animalul pare a fi cel mai masiv specimen al grupului de animale Notosuchia. Numele ştiinţifica al animalului este Razanandrongobe sakalavae, ceea ce înseamnă ,,strămoşul gigant al reptilelor din regiunea Sakalava.” Diferenţa dintre această specie de crocodil şi cea din prezent stă în forma distinctă a craniului şi membre drepte şi puternice.

,,Conform oaselor craniene conservate, am descoperit că sunt similare cu cele ale reptilei Baurusuchidae (un alt tip de Notosuchia din America de Sud) avea o dimensiune de 7 metri lungime şi cântărea între 800 şi 1.000 de kg,” a declarat dr. Dal Sasso, din cadrul Muzeului de Istorie Naturală din Milano.  Dimensiunile sunt comparabile cu cele ale crocodililor din prezent.

Conform studiului, Razanandrongobe sakalavae este cel mai vechi reprezentativ al clasei Notosuchia.

Trenurile cu hidrogen ar putea înlocui vechile locomotive diesel. Țara care a anunțat deja înlocuirea întregii flote