Home » Stiinta » Cercetătorii în fizică cuantică au ajuns la o concluzie uimitoare: conştiinţa umană există dinaintea naşterii

Alexandru Voiculescu 11.27.2017
Teoria conform căreia conştiinţa este creată la un nivel cuantic, sub-atomic, câştigă teren în ştiinţa de azi. Teoria se bazează pe ideea lui Einstein conform căreia „energia nu poate fi creată sau distrusă, ci doar se poate schimba”.

Aşadar, cercetătorul David Hamilton a precizat că existenţa conştiinţei este eternă, prin particulele sub-atomice ale universului, iar atunci când se naşte cineva, este canalizată într-o fiinţă fizică, scrie Rise Earth.

„Cred că fiecare dintre noi a existat înainte de a ne naşte pe pământ”, a precizat acesta. „Fiecare dintre noi este conştiinţă pură, concentrată curent în dimensiunea fizică. Ştiinţa ar spune în mod normal că viaţa este întâmplătoare, apărând din emergenţa accidentală a particulelor subatomice, dar nu sunt de acord cu acest lucru”.

De asemenea, savantul a adăugat că „ştiinţa spune că această conştiinţă este un efect secundar al chimiei creierului. Eu cred că creierul doar afectează conştiinţa, în acelaşi mod în care calitatea instalaţiei TV afectează procesarea semnalului şi calitatea imaginii. Televizorul nu creează programul, aşa cum nici creierul nu creează conştiinţa”.

„Conştiinţa este ceva fundamental naturii, este prinsă chiar de ţesătura realităţii”, astfel conştiinţa transcede timpul şi spaţiul.

Robert Lanza are o teorie similară. Acesta crede că minţile noastre există prin energia care este conţinută în corpurile noastre şi este eliberată odată ce corpurile fizice mor, într-un proces pe care acesta îl numeşte „biocentrism”.

Aşadar, după moartea corpurilor fizice, energia conştiinţei noastre va continua să existe la nivel cuantic.

„Există un număr infinit de universuri şi tot ce se poate întâmpla are loc într-unul din infinitatea de lumi”, a precizat acesta.Ca rezultat, acesta susţine că existenţa conştiinţei va continua într-un univers paralel.

Lanza face referire la principiul incertitudinii, emis în 1927 de fizicianul german Werner Heisenberg care spune că viteza şi poziţia unui obiect pot fi măsurate în acelaşi moment.

Ce este conştiinţa? Savanţii elveţieni au găsit răspunsul corect la marea întrebare care a măcinat întotdeauna oamenii de ştiinţă şi filozofii – FOTO+VIDEO

Există trei tipuri de conştiinţă, iar computerele au reuşit să dobândească una dintre ele

Cum functioneaza constiinta umana?

Cum poţi să te ”droghezi” fără să foloseşti substanţe interzise. Metode inedite prin care se pot crea stări alternative de conştiinţă