Home » Știință » Un nou concept pentru o bază pe Lună. Ce presupune gravitația artificială?

Un nou concept pentru o bază pe Lună. Ce presupune gravitația artificială?

Credit foto: Shutterstock
Publicat: 14.07.2022

Drumul către Lună nu mai este imposibil, dar oamenii încă trebuie să stabilească un spațiu de viață pe termen lung pe suprafața acesteia.

Dacă dorim să devenim o specie interplaneară, totuși, cercetătorii japonezi spun că probabil că vom avea nevoie de noul proiect de bază lunară cu gravitație artificială, indică Futurism.

O echipă de experți ai Universității din Kyoto și experți în construcții de la Kajima Corporation au dezvăluit machete ale structurii conice, rotative, la o conferință recentă, prezentând ceea ce pare a fi o utopie de sticlă plină de oameni fericiți, unii dintre ei chiar aflați la bordul unor bărci care se deplasează în apa din interiorul acoperit al clădirii.

Un proiect al viitorului pentru omenire

„Recunoscând că gravitația de nivel 1 reprezintă identitatea omenirii, propunem o rețea gravitațională artificială”, a scris echipa într-o declarație de presă. „Ziua în care ființele umane vor trăi în spațiul cosmic, pe Lună și Marte este iminentă”.

Clădirea face o rotație completă la fiecare 20 de secunde și se numește „Sticlă”. Aceasta folosește forța centrifugă pentru a recrea nivelurile gravitaționale cu care oamenii sunt obișnuiți.

O soluție bazată pe gravitație

Potrivit cercetătorilor, această soluție bazată pe gravitație este importantă, deoarece nu cunoaștem încă efectele complete ale gravitației scăzute și zero asupra corpului uman. Nimeni nu s-a născut vreodată pe Lună, spre exemplu, așa că nu este clar impactul avut asupra densității osoase și sănătății.

Experții spun că avem nevoie de studii suplimentare ale gravitației asupra corpului uman, precum și de o soluție pe termen lung care să ofere mai mult decât preocupări asociate cu supraviețuirea de bază, cum ar fi apa și aerul.

„Acesta este punctul de cotitură pentru a avansa în spațiu”, a spus cercetătorul principal Takuya Ohno, în declarația de presă. „Vom depune eforturi pentru ca această cercetare comună să fie semnificativă pentru omenire”.

Mostrele de rocă de pe Marte nu vor infecta Pământul cu o molimă marțiană, spun oamenii de știință