Pe cât de justificat a fost focusul asupra Facebook, s-a scăpat din vedere imaginea de ansamblu. Dacă îngrijorarea a fost că anumite companii colectează informaţii personale ale utlizatorilor fără acordul sau cunoştinţa acestora, Google al companiei Alphabet este o ameninţare mult mai mare din mai multe privinţe: volumul de informaţii pe care le culege, accesul pe care îl are la informaţii şi timpul pe care utilizatorii îl petrec pe platformele companiei.
La fel cum Facebook poate colecta date chiar şi de la cei care nu au un cont, aşa poate şi Google. Compania permite tuturor, chiar dacă nu au un cont google, să renunţe la reclamele targetate. Cu toate acestea, la fel ca şi Facebook, continuă să adune date.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Cum ne ferim de pericolele de pe Facebook?
După 60 de ani de încercări a fost creată inteligenţa artificială ce îşi poate scrie propriul cod
O nouă eră în tehnologie este aproape: componentele optice de precizie au putut fi ”printate”