Home » Cultura » Descoperă Acum: Pakistanul a plantat sute de milioane de arbori pentru a opri despădurirea. Serotonina duce la accelerarea procesului de învăţare. Carnea din porci modificaţi genetic ar putea deveni o realitate

Autor: Alexandru Voiculescu 06.30.2018
O echipă internaţională de cercetători a ajutat la descoperirea ultimului rezervor de materie obişnuită din Univers, găsită sub formă de barioni, particule componente ale atomului.

Cercetătorii au reuşit să creeze, cu succes, porci rezistenţi la un virus puternic ce afectează industria la nivel global.

Eclipsa totală de Lună din 2018 este unul dintre evenimentele fascinante pentru toţi pasionaţii de astronomie. Însă, Luna Plină şi eclipsa de Lună ce vor avea loc pe 27-28 iulie vor fi un fenomen aparte deoarece va fi cea mai lungă eclipsă de Lună din secolul XXI.

Schimbarea este uriaşă, dealurile din regiunea Heroshah, anterior aride, sunt acum acoperite cu păduri. În nord-vestul Pakistanului, sute de milioane de arbori au fost plantaţi în lupta împotriva despăduririlor. Numai între anii 2015-2016, 16.000 de muncitori au plantat peste 900.000 de arbori de eucalipt.

Un nou model computerizat scoate la iveală că serotonina poate grăbi procesul de învăţare, conform echipei internaţionale de cercetători.

Acestea au fost subiectele Descoperă Acum de săptămâna aceasta pe care le puteţi urmări în videoclipul de mai sus, iar mai jos puteţi citi articolele integral:

Cel mai vechi monument istoric din Moldova, unic în estul Europei, va fi restaurat cu fonduri europene
5 lucruri pe care trebuie să le știi despre Volkswagen ID.3, candidat la Mașina Anului 2021 în România
Reușită. Cercetătorii au creat cea mai mică unitate de stocare a informațiilor