Home » D:News » Descoperă Acum: Poluarea aerului reduce speranţa de viaţă cu mai mult de un an. Produsul iubirii dintre doi indivizi din specii diferite de hominin. Pericolele reale ale alcoolului. Un nou tip de neuron care se găseşte numai la oameni. Caprele preferă oam

Autor: Oana Bujor 09.01.2018
Poluarea aerului scurtează vieţile umane cu mai mult de un an, conform unui nou studiu efectuat de cercetători de renume de la Universitatea din Texas. De asemenea, reciproca este valabilă - o calitate mai bună a aerului poate prelungi vieţile oamenilor.
Până acum circa 40.000 de ani, cel puţin două grupuri de hominini trăiau în Eurasia – Omul de Neanderthal în vest şi denisovanii în est. Acum, cercetătorii au analizat genomul unui hominin din Siberia, descoperind că mama acestuia era neanderthal, iar tatăl denisovan.

O nouă cercetare ştiinţifică arată că nu există un nivel sigur al consumului de alcool. Publicat pe 24 august în jurnalul The Lancet, cercetătorii demonstrează că în 2016, aproape 3 milioane de decese din întreaga lume au fost atribuite consumului de alcool, inclusiv 12% dintre toate decesele la bărbaţii între 15 şi 49 de ani.

Un grup de cercetători a identificat un nou tip de neuron uman care nu a fost găsit până acum la şoareci şi la alte animale bine studiate în laborator. Descoperirea poate ajuta la o înţelegere mai bună a creierului uman şi a aspectelor care îl separă de materia cenuşia a altor animale.

Caprele pot face diferenţă între expresiile faciale umane şi preferă să interacţioneze cu oamenii veseli, conform unui studiu efectuat de cercetătorii britanici de la Queen Mary University din Londra.

Le puteţi urmări pe toate în video de mai sus, iar mai jos puteţi citi aticolele integrale: