Home » D:News » NASA a inventat pandantivul care te „ceartă” de fiecare dată când îți atingi fața

Publicat: 03.07.2020

O echipă de la Jet Propulsion Lab al NASA a construit un prototip care poate ajuta în lupta împotriva pandemiei de COVID-19. Oamenii de știință au inventat un pandantiv electronic care te „ceartă” de fiecare dată când îți aproprii mâinile de față.

Micul dispozitiv, numit PULSE, are un design destul de simplu. Pandantivul este echipat cu un senzor de proximitate, un motor de mărimea unei monede și o baterie de trei volți. Imediat ce simte că ești pe cale să îți atingi fața, pandantivul începe să vibreze.

Experții în sănătate au recomandat de multe ori că ar trebui să ne abținem să ne mai atingem fața. Astfel, putem reduce riscul infectării cu virusul SARS-CoV-2. Este nevoie de doar o scurtă atingere pentru a răspândi patogenii de pe mână pe gură sau nări.

Pandantivul care te „ceartă” dacă vrei să îți atingi fața

„Sperăm că alte companii sau persoane fizice vor replica sau îmbunătăți dispozitivul PULSE, iar acesta va deveni accesibil pentru distribuire”, a spus NASA.

NASA încă nu are de gând să scoată la vânzare noul prototip, însă agenția spațială americană a dat publicității toate planurile de construire a dispozitivului, de la scheme pentru componentele electronice până la fișiere pentru printare 3D.

Echipa de la agenția spațială a avut mai mult succes în dezvoltarea unui dispozitiv capabil să ne oprească să ne atingem fața decât astrofizicianul australian Daniel Reardon. Cercetătorul a încercat în martie să dezvolte un dispozitiv similar însă cumva s-a trezit cu patru magneți mici blocați în nasul său, scrie Futurism.

Descoperire uriaşă făcută de NASA. Ce au găsit oamenii de ştiinţă în spatele planetei Neptun