Home » D:News » Milioane de nume au fost trimise in spatiu

Milioane de nume au fost trimise in spatiu

Publicat: 09.10.2008
Fiecare persoana poate participa la explorarea spatiala, fara a avea nevoie de meticuloasa pregatire din centrele spatiale si fara a fi nevoita sa treaca prin nenumaratele teste destinate astronautilor.Cum? Simplu. Trimitand numele fiecaruia, prin intermediul NASA, in imensitatea Caii Lactee, anunta MSNBC.

Un prim transport de „nume” a luat deja calea spatiului si a atins deja planeta Marte sau asteroizii din sistemul nostru solar. Agentia Spatiala Americana, NASA, a anuntat, insa, o alta oportunitate de a calatori printre stele. Odata cu lansarea preconizata a satelitului Glory, primul satelit menit sa explice efectele Soarelui asupra climei terestre, oricine va dori, va putea sa isi trimita numele catre cele mai ascunse parti ale galaxiei. Participantii vor primi un certificat de confirmare si vor avea numele inscris pe un microcip de la bordul navei care va transporta satelitul. Data limita a inscrierilor este 1 noiembrie.

„Este ca o cautare a nemuririi pentru cei care vor sa isi trimita numele dincolo de granita sistemului nostru solar. In fapt, din 1996 si pana in prezent, nu mai putin de 14 misiuni spatiale au avut printre obiective lansare numelor celor care au dorit acest lucru. Tendinta catre cunoastere si explorare exista in natura noastra. Initiativa NASA nu face altceva decat sa le ofere oamenilor sansa de se simti o parte dintr-un program de explorare urias”, declara Bruce Betts, director in cadrul Planetary Society (TPS).

Sursa:MSNBC