Polul Nord

Cea mai amplă misiune arctică din lume tocmai s-a întors acasă, iar descoperirile făcute sunt îngrijorătoare

Gaura din ozon de deasupra Polului Nord s-a închis

Chimicale din plastic descoperite în cele mai izolate zone ale Polului Nord

NASA a găsit probabil încă un crater sub gheaţa Groenlandei

Nordul nu este unde obişnuia să fie. Polul Nord magnetic ”accelerează” spre Siberia în ceea ce ar putea fi începutul inversării polilor

Descoperă Acum: Fenomenul misterios din adâncul Pământului. Celule de cancer, transformate în grăsime. Jumătate dintre angajaţii-roboţi ai unui hotel au fost concediaţi

O serie de ”piramide chinezeşti” a fost construită pentru a se alinia cu Steaua Polară

Gaura din stratul de ozon ar putea fi vindecată complet curând

Masa Pământului a putut fi calculată folosind o metodă inovativă. Pe viitor, abordarea poate observa posibila materie întunecată din componenţa planetei

Teodor Gheorghe Negoiţă, primul explorator român care a ajuns la Polul Nord – 100 de ani în 100 de momente

Casa Assan, locuinţa primului explorator român ce a făcut ocolul Pământului şi a studiat zonele polare. A condus şi primul automobil din România

Savanţii au scos la iveală un efect catastrofal al topirii gheţii de la Polul Nord. ”Vor exista consecinţe drastice”

Schimbările dramatice de la Polul Nord iau amploare. Rocile au început să se „topească”

Românul Tibi Uşeriu aleargă ca un uragan în cel mai greu maraton de pe planetă. Are un avans uriaş şi poate termina cursa astăzi seara, mult mai devreme: ”Ar fi bine să nu se pună nimeni în calea lui”

Tibi Uşeriu conduce detaşat cel mai greu maraton de pe planetă. Are 11 ore avans avans. Ceilalţi trei români au abandonat „6633 Arctic Ultra” în prima zi de competiţie

Care sunt cauzele ştiinţifice ce stau la baza frigului din Europa

Mulţi savanţi sunt de acord că va mai exista un supercontinent, dar nu cad de acord cu privire la forma acestuia

De la un nou continent pe Pământ la posibile nave extraterestre: cele mai mari realizări şi descoperiri ştiinţifice ale anului 2017

Conform unui nou studiu, cantitatea de gheaţă de la Polul Nord este mult redusă şi nu există şanse de revenire

O pată bizară întunecată a fost descoperită la polul nord al planetei Jupiter. ”Este acolo de foarte multă vreme”

Experţii au dat ALARMA: temperatura de la Polul Nord este cu 20 de grade Celsius mai crescută decât în mod normal