Polul Nord

Cum ar putea arăta viitoarele supercontinente ale Terrei

Ce ar putea însemna pentru Europa un eveniment iminent de încălzire stratosferică la Polul Nord

Balenele se reîntorc, în sfârșit, în regiunile polare, după 40 de ani de la interzicerea vânătorii comerciale

Top 10 presupuse locații ale Grădinii Raiului

Un istoric detaliat al ultimei inversări geomagnetice a Pământului, descoperit de oamenii de știință japonezi

Cea mai amplă misiune arctică din lume tocmai s-a întors acasă, iar descoperirile făcute sunt îngrijorătoare

Gaura din ozon de deasupra Polului Nord s-a închis

Chimicale din plastic descoperite în cele mai izolate zone ale Polului Nord

NASA a găsit probabil încă un crater sub gheaţa Groenlandei

Nordul nu este unde obişnuia să fie. Polul Nord magnetic ”accelerează” spre Siberia în ceea ce ar putea fi începutul inversării polilor

Descoperă Acum: Fenomenul misterios din adâncul Pământului. Celule de cancer, transformate în grăsime. Jumătate dintre angajaţii-roboţi ai unui hotel au fost concediaţi

O serie de ”piramide chinezeşti” a fost construită pentru a se alinia cu Steaua Polară

Gaura din stratul de ozon ar putea fi vindecată complet curând

Masa Pământului a putut fi calculată folosind o metodă inovativă. Pe viitor, abordarea poate observa posibila materie întunecată din componenţa planetei

Teodor Gheorghe Negoiţă, primul explorator român care a ajuns la Polul Nord – 100 de ani în 100 de momente

Casa Assan, locuinţa primului explorator român ce a făcut ocolul Pământului şi a studiat zonele polare. A condus şi primul automobil din România

Savanţii au scos la iveală un efect catastrofal al topirii gheţii de la Polul Nord. ”Vor exista consecinţe drastice”

Schimbările dramatice de la Polul Nord iau amploare. Rocile au început să se „topească”

Românul Tibi Uşeriu aleargă ca un uragan în cel mai greu maraton de pe planetă. Are un avans uriaş şi poate termina cursa astăzi seara, mult mai devreme: ”Ar fi bine să nu se pună nimeni în calea lui”

Tibi Uşeriu conduce detaşat cel mai greu maraton de pe planetă. Are 11 ore avans avans. Ceilalţi trei români au abandonat „6633 Arctic Ultra” în prima zi de competiţie

Care sunt cauzele ştiinţifice ce stau la baza frigului din Europa