primate

Fiinţe fără de care viaţa nu poate exista sau va avea foarte mult de suferit

O specie de primată până acum necunoscută, descoperită într-un mormânt din China vechi de 2.200 de ani

VIDEO. Planul extrem de inteligent de evadare pus la cale de un grup de babuini i-a uimit pe savanţii de la un laborator de cercetare din Texas

O descoperire făcută pe malul Rinului i-ar putea forţa pe arheologi să reevalueze istoria evoluţiei omului

O descoperire surprinzătoare scoate la iveală existenţa unui strămoş comun al oamenilor şi al primatelor

Un nou studiu genetic poate rescrie istoria evoluţiei mamiferelor, inclusiv a omului

Cercetătorii au găsit primele indicii esenţiale despre viaţa rudelor noastre extincte

De ce bărbaţii au penisuri mari dar testicule mici?

60% din speciile de primate sunt în pericol de a fi pe cale de dispariţie. Care este principalul vinovat şi cum pot fi salvate

Cum a ajuns nasul nostru să aibă forma actuală? Cercetătorii japonezi au aflat răspunsul

Fosilele primilor oameni oferă detalii neştiute până acum despre strămoşul omului. ”A devenit o emblemă ascuţită a părţii de jos”

O EREZIE ştiinţifică sau una dintre marile revelaţii ale lumii? Americanii fac o descoperire surprinzătoare, care rescrie istoria omenirii

Cum au evoluat organele reproducătoare umane faţă de cele ale primatelor

Cum ne-au învăţat să vorbim maimuţele şi păsările? O nouă teorie încearcă să explice originea limbajului uman

5 mistere ale reproducerii umane

De ce trăiesc oamenii atât de mult?

De ce este omul atât de deosebit de alte animale?

Maimuţele care „vorbesc”: cercetătorii sunt surprinşi de asemănarea extraordinară între sunetele babuinilor gelada şi vorbirea umană (VIDEO)

Descoperire rară: două noi specii din ordinul primatelor au fost identificate de cercetători!

Portretul lui Purgatorius, cel mai vechi strămoş al omului, a fost reconstituit graţie unor noi descoperiri