Home » Știință » Cum va arăta lumea în 2045. Schimbările vor fi uriaşe

Cum va arăta lumea în 2045. Schimbările vor fi uriaşe

Publicat: 23.10.2016
Lumea va fi un loc extrem de diferit faţă de cel actual, în anul 2045.

Este foarte probabil ca roboţii şi tehnologia artificială să fie folosite în industrie, iar maşinile care merg singure o vor revoluţiona pe cea a automobilelor.

Proiectul Defense Advanced Research Projects Agency a fost lansat încă din 1958, pentru a previzualiza astfel de schimbări. Acum, cercetătorii care lucrează în cadrul acestuia au aşteptări şi mai mari.

Dr. Justin Sanchez, un neurolog şi directorul Biroului de Biologie Tehnologică, din cadrul acestui program, este de părere că va veni un moment în care vom putea controla obiectele doar cu puterea minţii. ”Imaginaţi-vă o lume în care îţi poţi folosi doar mintea pentru a controla tot ceea ce este în jurul tău”, afirmă acesta. Potrivit celor spuse de acesta, oamenii de ştiinţă din cadrul  DARPA pot face ca acest lucru să se întâmple. În prezent, există astfel de cazuri, în care semnalele creierului controlează membre prostetice. De asemenea, săptămâna trecută au reuşit să îi readucă unui bărbat paralizat simţurile tocmai prin această metodă.

Viitorul nu înseamnă doar atât. Stefanie Tompkins este de părere că  şi obiectele din jurul nostru şi clădirile vor putea fi modificate, construindu-se clădiri puternice, impunătoare, dar care vor avea o greutate mică, cheia schimbării fiind materialele de construcţie, aceasta explicând că vom ajunge să nu mai recunoaştem materialele din jurul nostru.

Pam Melroy, o altă cercetătoare, membră a acestui proiect, este de părere că vom putea controla diverse maşinării doar prin rostirea comenzilor sau doar prin apăsarea unui buton. Mai mult, merge mult mai departe, spunând că poate nu va mai fi nevoie nici de piloţi pentru pilotarea unui avion, ci doar de comenzi. ”Vom putea controla tot ceea ce se află în jurul nostru doar prin rostirea unor comenzi”, concluzionează aceasta.

Cum ar putea arăta oamenii în viitor: Modificările genetice pe care le-ar putea suferi pentru a face faţă schimbărilor climatice – FOTO, VIDEO

Nu mai există intimitate: în viitor, insecte-robot ne vor fura mostre de ADN, avertizează un cercetător

Ce va ramane in urma noastra atunci cand toti vom disparea?

5 pericole uriaşe care ar putea distruge definitiv omenirea