Home » Știință » O substanţă folosită la fabricarea unor produse banale poate curge singură. Un experiment VIDEO care sfidează legea gravitaţiei

Publicat: 02.07.2016
Substanţa este folosită la fabricarea unor produse cât se poate de banale.

Oxidul de polietilenă este un polimer, adică un material compus dintr-un lanţ foarte lung de molecule conectate prin intermediul unor legături foarte puternice. De fapt, în cazul acestei substanţe, legăturile sunt atât de puternice încât fac tot posibilul să se păstreze intacte.

Într-un videoclip postat pe platforma YouTube, prezentatorul britanic Steve Moulder testează proprietatea oxidului de polietilenă, arătându-ne că substanţa pare să…se Scurgă singură. Prin urmare, materialul ar părea că sfidează legea gravitaţiei.

Sursa:youtube.com/Steve Mould

Omul de televiziune ne asigură, însă, că substanţa este una cât se poate de obişnuită şi, mai mult decât atât, este folosită la fabricarea unor produse pe care le utilizăm zilnic, cum ar fi pasta de dinţi, loţiunile sau tuşul pentru imprimantă.

Vă mai recomandăm şi: Cel mai lung experiment din istorie. Cercetătorii au aşteptat 84 de ani să vadă o picătură căzând (VIDEO)