Home » D:News » Femeile viitorului vor putea da nastere la 100 de ani

Femeile viitorului vor putea da nastere la 100 de ani

Publicat: 18.07.2008
In curand, femeile vor putea da nastere la varsta de 100 de ani, datorita tratamentelor avansate de fertilitate, prezic oamenii de stiinta.

In aproximativ 30 de ani, femeile de orice varsta, de la adolescente pana la pensionare, vor putea concepe cu succes, deoarece infertilitatea este definitiv eradicata, anunta cercetatorii.
Expertii spun ca tehnica avansata prin intermediul careia celule ale pieli sunt folosite pentru obtinerea spermatozoizilor si ovulelor, pentru a crea embrioni umani in laborator, va permite curand femeilor sa-si intemeieze o familie la orice varsta, fara a mai fi  conditionate de ceasul biologic.

Tehnologia este in curs de dezvoltare, insa biologii sunt convinsi ca va avea un succes enorm si ca aceasta va putea reprezenta raspunsul la multe dintre problemele actuale ale unui cuplu.
In acest caz, una dintre meseriile de succes ale viitorului va fi cea de designer de copii, cu ajutorul caruia parintii vor putea sa aleaga caracteristicile copilului perfect in viziunea lor, de la culoarea parului, inaltime, inteligenta pana la imunitatea la boli.