Home » D:News » Oamenii preistorici se hrăneau cu urşi panda

Oamenii preistorici se hrăneau cu urşi panda

Publicat: 15.10.2012
Simbolul chinez mult îndrăgit, ursul panda, a fost perceput într-un cu totul alt mod de către oamenii preistorici care îl preferau drept aliment.

Omul de ştiinţă Wei Guangbiao susţine că oamenii preistorici, care trăiau pe teritoriul actualului oraş Chongqing, din sudul Chinei, mâncau urşi panda. Wei, directorul Institutului de Paleontologie din cadrul unui muzeu din Chongqing, susţine că multe fosile de urs panda găsite în această zonă demonstrează că animalele au fost cândva omorâte de oameni.

De asemenea, oamenii de ştiinţă subliniază că în timpurile primitive, oamenii nu omorau animalele care nu le erau utile, prin urmare, urşii panda trebuie să fi fost ucişi pentru carnea lor. Totuşi, se pare că în acea vreme, urşii panda aveau dimensiuni mult mai reduse.

Wei susţine că animalele în cauză au trăit în regiunea muntoasă din Chongqing de acum 10.000 milioane de ani, până acum un milion de ani, când au preferat să migreze spre alte zone în căutarea hranei.

Guvernul chinez investeşte foarte mult în studierea acestei specii, străduindu-se să îi asigure supravieţuirea. În prezent, mai există doar 1600 de exemplare de panda în sălbăticie şi alte 300 în captivitate.

Sursa: Time