Home » D:News » Au plecat de pe Pământ, dar ajung în Univers! Numele membrilor trupei Goodbye to Gravity decedaţi în incendiul din Colectiv vor fi trimise către Marte

Autor: Oana Bujor 10.26.2017
Numele membrilor decedaţi ai trupei Goodbye to Gravity vor fi trimise către Marte prin intermediul sondei de aterizare InSight deţinută de NASA, care va fi lansată în mai 2018.

Atunci când va ajunge pe Marte, sonda de aterizare InSight, deţinută de NASA, va avea la bord atât intrumente ştiinţifice, cât şi numele a milioane de persoane, inclusiv ale celor patru membri ai trupei Goodbye to Gravity care au decedat în incendiul din clubul Colectiv

Unul dintre fanii trupei, Andreas Schönhofen, din Germania, a decis să-i adauge pe lista de ”îmbarcare” către Marte pe cei patru membri: Alex Pascu, Mihai Alexandru, Vlad Ţelea şi Bogdan Enache. Andreas susţine că a  dorit să aducă un omagiu celor patru membri decedaţi în cadrul incendiului. ”În memoria celor patru membri decedaţi ai trupei > am adăugat numele acestora în misiunea InSight către Marte NASA. Numele lor (împreună cu alte două milioane) vor fi adăugate pe un microcip care se va afla la bordul sondei de aterizare,” a declarat bărbatul pe pagina sa de Facebook. De asemenea, el susţine că numele trupei ”Goodbye to Gravity” are o legătură strânsă cu zborul în spaţiu şi astronomie.

Sursa: Facebook/Andreas Schönhofen

Până în prezent în misiunea InSight s-au înscris 230 de ţări, România fiind pe locul 34 cu peste 8.000 de nume.

Misiunea InSight va consta în investigarea subsolului marţian. Noul vehicul specializat va fi echipat, printre altele, cu un seismometru, pentru a detecta eventualele cutremure, şi cu un termometru de adâncime pentru a determina cât de multă căldură este emisă de nucleul planetei. În afara faptului de a afla dacă nucleul lui Marte este lichid, solid sau o combinaţie între cele două stări de agregare, oamenii de ştiinţă vor să afle de ce a patra planetă de la Soare a avut o evoluţie foarte diferită de a Terrei

Misiunea va fi lansată în mai 2018 şi va ajuge pe suprafaţa marţiană în noiembrie acelaşi an.