Home » D:News » Folosirea limitată a telefonului sau hrana vie. Metode de întinerire din 7 culturi diferite

Publicat: 29.10.2018
Corpul nostru, ca şi toate celelalte plante şi animale din jur, are o viaţă determinată de locul unde se naşte, de contextul în care se naşte (pace, război), dar şi de soare, mâncare, aer - la animale şi plante, iar la om, în plus, de gânduri şi trăiri. Iată câteva metode inspirate de diverse culturi pentru păstrarea tinereţii fizice şi a tinereţii mentale inspirate de diverse culturi ale lumii.
Potrivit psihologului  Alexandru Pleşea diferenţa dintre noi şi faună şi floră stă în ceea ce facem cu ce avem, în disponibilitatea noastră de decizie asupra consumului intern de energie.
“Acumulatorii noştri se încarcă şi descarcă cât e ziua şi noaptea de lungă. Cel mai rapid se descarcă prin gânduri şi emoţii negative, iar cel mai rapid se încarcă prin hrană mentală şi emoţională cu recunoştinţa pentru tot ce este în jur.

Reîntinererire – mâncarea sănătoasă este sursă de energie

Mâncarea are un rol mic, dar substanţial ca aport de energie-hrană pentru corpul nostru.
Metodele prin care un corp poate întineri sunt mai nou legate de mâncare, însă ea este limitată la nivel chimic şi fizic pentru corpul nostru”, explică psihologul Alexandru Pleşea. Deci mesele îmbelşugate nu ne ajută să reîntinerim, ci o bună parte din energie se consumă pe digestie. Tot surplusul energetic se depozitează în corp sub formă de grăsime. Kilogramele în plus, pot cauza probleme de sănătate şi fură din vitalitate. Aşadar, orientaţi-vă către alimentele pline de nutrienţi în cantităţi mici.

Reîntinerirea – inspiraţie din culturile lumii
Ideea de  păstrare a tinereţii se regăseşte prin toate culturile şi religiile lumii. Iată câteva metode care sunt aplicate de mii de ani din toate colţurile lumii.
• La chinezi – prin masaj, tai chi, qi gong;
• La creştini – prin rugăciune, postul creştin şi mătănii;
• La hinduşi – prin yoga, recunoştinţă;
• La budişti – prin meditaţie, concentrare;
• La egipteni – prin uleiuri, condimente, ierburi;
• La musulmani – prin pelerinaje, post şi rugăciuni zilnice;
• La triburi uitate – prin dansuri şi ritualuri sacre.

Continuarea pe CSID.