agricultura

Cum se descurcă un robot pe post de câine de pază la o turmă de oi

În urmă cu 10.000 de ani, în Bazinul Amazonului se practica agricultura

Cercetătorii mizează pe microbi pentru a revoluţiona industria alimentară şi agricultura

Autorităţile fac precizări în legătură cu controversele legate de folosirea formolului în agricultură

A fost identificată o nouă cauză pentru care recifele de corali mor. În mod evident, tot oamenii se află în spatele acesteia

Descoperă Acum: Ţigările electronice afectează celulele stem. Lac de lavă în Antarctica. Renunţarea la alcool, benefică pentru femei

”Vegebot”, robotul care poate ”învăţa” să culeagă salată

Rămăşiţele unei aşezări preistorice în Turcia demonstrează că oamenii din prezent se confruntă cu aceleaşi probleme precum cei de acum câteva mii de ani

Cum se deosebesc fructele şi legumele româneşti de cele de import

Noile tehnici de editare genetică propuse în agricultură stârnesc temerile criticilor legate de efecte

Imagini realizate de sateliţii de spionaj scot la iveală secrete ale Antichităţii din Orientul Mijlociu

Rezolvarea unui mister vechi de 75 de ani poate duce la crearea unei noi surse de îngrăşământ

Cum a fost creat Drumul Mătăsii. Ruta comercială s-a format pentru ca locuitorii Asiei să supravieţuiască schimbărilor climatice

Efecte negative ale modificării genetice la plante. Metoda controversată care poate scădea dramatic randamentul plantelor

Metoda inedită prin care se poate proteja biodiversitatea de activităţile umane nocive

Un fermier din Turcia a realizat, din întâmplare, ”cea mai interesantă descoperie arheologică din 2018”

Ce a apărut prima, berea sau pâinea? O descoperire recentă dă răspunsul la o dezbatere veche

Natura îşi pierde culorile. Opt specii de păsări au dispărut din sălbăticie în acest deceniu. Una dintre ele este îndrăgitul papagal din animaţia Rio

Arheologii au descoperit pâine mai veche cu 4.000 de ani decât începutul agriculturii

Pe viitor, plantele vor putea fi capabile să-şi creeze propriul lor îngrăşământ, datorită unei inovaţii

Roşie gigant, obţinută la o fermă din judeţul Olt – GALERIE FOTO + VIDEO