civilizatie

DESCOPERĂ ACUM: Omenirea ar fi fost precedată de o civilizaţie industrială avansată. Adaptări genetice fascinante ale ”nomazilor mării”. Un spray nazal, tratament rapid în depresia suicidară

O nouă ipoteză sugerează că omenirea a fost precedată de o civilizaţie industrială avansată în urmă cu sute de milioane de ani

Civilizaţia ”pierdută” a Atlantidei, între legendă şi adevăr

O erupţie apocaliptică care ar putea distruge civilizaţia este mult mai aproape decât se credea anterior

Un castel vechi de 3.000 de ani ce a aparţinut unei civilizaţii misterioase a fost descoperit pe fundul celui mai mare lac din Turcia

Suntem mai apropiaţi de cimpanzei decât credem: două studii de amploare susţin că cimpanzeii sunt altruişti la fel ca omul

Povestea femeii care a renunţat la civilizaţie. Nu are telefon, ceas sau laptop şi vânează cu arcul

Zone ale ”Oraşului pierdut” din Honduras, unde nu a mai ajuns niciun om de 500 de ani, au fost cercetate din nou. Descoperirile sunt uriaşe

6 mari civilizaţii care au dispărut în mod misterios. Ce s-a întâmplat cu locuitorii Insulei Paştelui

Istoria civilizaţiei mayaşe ar putea fi rescrisă. Cercetătorii au aflat detalii importante în urma descoperirii unui pandantiv, uriaş, din jad

Se îndreaptă civilizaţia noastră către colaps? Un istoric prezice cu ajutorul ecuaţiilor matematice că instabilitatea va începe în 2020

O civilizaţie misterioasă dispărea în urmă cu peste 3000 de ani. Odată cu ea, Epoca Bronzului lua sfârşit – VIDEO

Căutând extratereştri, cercetătorii americani au avut parte de o surpriză. ”Prima neclaritate este, astfel, rezolvată”

Arheologii au descoperit o civilizaţie necunoscută cu ajutorul Google Earth

Cum au apărut dansurile sociale?

ECLIPSĂ de Soare 2015. Obiceiuri din popor ale românilor. Ce făceau strămoşii noştri pentru a speria demonul care voia să înghită Soarele