Geneva

Fizicienii au reciclat materiale din cel de-Al Doilea Război Mondial pentru a dezlega misterele universului

Cea mai bine văzută meserie în Elveţia este cea de arhitect. Ce salarii primesc aceştia

Mulţumită observării unui ”şarpe cosmic”, astronomii pot înţelege mai bine formarea stelelor şi galaxiilor îndepărtate

Modelul standard al fizicii particulelor elementare ar putea fi modificat. Un nou tip de particule a fost descoperit de specialişti din cadrul CERN

După zeci de ani de cercetări, fizicienii au observat prima interacţiune a luminii cu ea însăşi

O mare DESCOPERIRE a acceleratorului de particule de la CERN, în urma unui experiment: ”Există ceva nou şi neaşteptat care se întâmplă”

Caz rar şi înfricoşător: arheologii au descoperit o naştere post-mortem într-un mormânt

Un agricultor din Olt a câştigat un premiu important în Geneva după ce inventat un îngrăşământ natural care creşte semnificativ recolta

Care este oraşul cu cel mai curat aer, cel mai bun sistem medical şi cel mai scăzut nivel al criminalităţii din lume

Acceleratorul de particule de la Geneva a suferit un ,,transplant de inimă.” Acesta îi va ajuta pe experţii din cadrul CERN să descopere noi informaţii despre formarea Universului

Dacia scoate pe piaţă un nou model. Cum arată cea mai spectaculoasă maşină făcută vreodată la Mioveni. FOTO

La o expoziţie importantă din Geneva a fost prezentat cel mai uşor ceas mecanic din lume

România a devenit membră a CERN, cel mai mare centru pentru cercetarea particulelor elementare

Căruciorul high-tech şi dispozitivul pentru somnambuli, două dintre inovaţiile de la Salonul de Invenţii de la Geneva

Misterul unui tablou de Modigliani, furat de nazişti, spulberat de informaţiile din ”Panama Papers”. În proprietatea cui se află opera dispărută în urmă cu peste 70 de ani

Regulile Convenţiilor de la Geneva vor trebui RESCRISE după apariţia acestor avioane

Descoperire impresionantă făcută de poliţişti într-un depozit ilegal din Geneva. Au o vechime de peste 2200 de ani – FOTO

7 moduri în care creierul ne poate juca feste

Peste 40 de boli, tratate cu dispozitive pentru terapia electromagnetică premiate cu aur la Geneva

Trei români s-au prezentat în faţa lumii întregi cu un obiect aparent simplu, dar care le-ar putea uşura viaţa tuturor şoferilor. Când şi-au prezentat invenţia, s-a strigat „AUR”. Iranienii au plusat imediat

Un inventator din Deva, premiat cu medalie de aur la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva