Home » Știință » Acceleratorul de Particule de la Geneva, cea mai complicată maşinărie creată de om

Publicat: 03.02.2018
Lumea este într-un continuu progres pentru a lupta împotriva imposibilului şi pentru crearea unor tehnologii care poate distruge bariera timpului. Creat după 20 de ani de muncă de o echipă de 7.000 de fizicieni, acceleratorul de particule de la Geneva este capabil să distorsioneze atât spaţiul, cât şi timpul.

Posibilitatea călătoriei în spaţiu a fost cercetată de către Irina Arefieva şi Igor Volovich, ce au stabilit teoria conform căreia gravitaţia generală, o distorsionare a spaţiului-timp, se desfăşoară din trecut spre viitor. Însă, conform TopBuzz, dacă două distorsiuni ale spaţiului-timp se intersectează acestea se pot transforma într-o maşină a timpului.

Specialiştii speră să creeze în cadrul Large Hudron Collider (LHC) fenomenele din timpul Big Bang-ului prin forţarea quarcilor să rupă legăturile şi prin restabilirea plasmei cosmice iniţiale. Fiecare tunel al acestei maşinării este suficient de mare pentru ca un tren să treacă  prin el, iar temperaturile din interior pot ajunge la 1.000.000 de ori mai mari decât cele din nucleul Soarelui. Fenomenele simulate în interiorul LHC ar putea duce la descoperirea unui nou tip de materie, a unor noi dimensiuni ale spaţiului şi ar putea chiar reconstitui momentul naşterii universului.