heliu

Un superfluid bizar poate explica existenţa Universului actual

Praful de stele, unic în lume, creat în laboratoarele Universităţii ”Alexandru Ioan-Cuza” din Iaşi – INTERVIU

Marele Final al lui Cassini, sonda NASA care a vizitat Saturn, a scos la iveală ”ploaia” inelelor şi alte surprize

Cercetătorii au găsit ultima materie normală din Univers care lipsea

Descoperire ÎN PREMIERĂ realizată în afara Sistemului Solar. Predicţiile multor specialişti au fost confirmate

Musk are o nouă idee ”nebunească” inspirată din filmul de animaţie UP

O nouă abordare în materie de fuziune nucleară poate revoluţiona industria energetică şi poate însemna sfârşitul erei combustibililor fosili

Originea corpului uman, aşa cum este prezentată de astrofizică, este mai uimitoare decât se crede

Cercetătorii au făcut un pas important înainte către transformarea fuziunii nucleare în sursa energetică de viitor a omenirii

O exoplanetă cu atmosferă primitivă poate da indicii cruciale cu privire la formarea sistemului nostru solar. ”Este un mare pas înainte”

Proprietate BIZARĂ a heliului superfluid: se comportă precum o gaură neagră

Descoperirea care dă peste cap principiile chimiei. Savanţii au creat un compus stabil din heliu. „Rezultatele au fost total neaşteptate”

Ce a dus la explozia rachetei Falcon 9 a SpaceX care a distrus satelitul Facebook în valoare de 200 de milioane de dolari

O descoperire extrem e importantă a fost făcută în zona Africii. ”Este impresionantă”

Cât de sus se pot înălţa baloanele cu heliu?

Fizicienii au confirmat prezenţa unui nou tip de particule. Din punct de vedere teoretic, acestea erau imposibil de detectat

Realizare de excepţie a oamenilor de ştiinţă germani. Este considerată cea mai eficientă sursă de energie regenerabilă – VIDEO

Germanii au pus în funcţiune un dispozitiv revoluţionar. De ce este acesta capabil – VIDEO

Minerit pe Lună: ce substanţă valoroasă vrea să extragă China pentru a rezolva criza energetică a omenirii?

Cât de mică poate fi o stea? Un obiect spaţial descoperit recent contrazice teoriile astrofizicienilor