Kepler

121 de planete gigantice pot avea luni cu medii primitoare pentru viaţă

India a descoperit o nouă exoplanetă pe care un an durează doar 19,5 zile. Masa ei este de 27 de ori mai mare decât cea a Pământului

Au fost descoperite două sisteme solare ce conţin exoplanete asemănătoare cu Pământul

NASA va lansa un nou vânător de planete. TESS, sonda ce ar putea răspunde întrebări privind existenţa extratereştrilor

Misiunea telescopului spaţial Kepler se apropie de final. NASA a anunţat că nava rămâne fără combustibil

Au fost descoperite 95 de exoplanete noi în afara Sistemului Solar

Şase dintre cele mai incredibile descoperiri ale satelitului Kepler al NASA, vânătorul de planete

Un nou record a fost doborât de savanţii de la NASA care au descoperit un sistem solar cu opt planete, acelaşi număr de planete ca Sistemul nostru Solar

NASA a găsit 20 de planete potenţial habitabile care ”erau chiar sub nasul nostru”

Premieră în astronomie: un nou obiect cosmic descoperit poate duce la găsirea vieţii extraterestre

Anonymous susţine că NASA va face o declaraţie ISTORICĂ privind existenţa vieţii extraterestre

NASA a făcut un anunţ important despre existenţa vieţii extraterestre. Au fost găsite zece noi planete similare cu Terra, care pot susţine viaţa

Ce a descoperit telescopul Kepler, ”vânătorul” de planete? NASA va face un anunţ despre ”cele mai sofisticate analize efectuate vreodată”

NASA a făcut un anunţ ISTORIC în urma descoperirilor făcute recent cu ajutorul telescopului Kepler – VIDEO

NASA a salvat telescopul Kepler, după starea de urgenţă care s-a instalat pe neaşteptate. Cauza rămâne o enigmă – FOTO

Deşi avariat, Telescopul spaţial Kepler a descoperit, recent, aproximativ 100 de corpuri cereşti

NASA face un anunţ istoric: a fost descoperită „sora mai mare a Terrei”. „Începând de azi, Pământul nu mai este atât de singur”  – VIDEO

NASA face un anunţ istoric: a fost descoperită „sora mai mare a Terrei”. „Începând de azi, Pământul nu mai este atât de singur” – VIDEO

O exoplanetă ca nicio alta: astronomii germani au descoperit un corp ceresc cu caracteristici uimitoare

A fost descoperită exoplaneta cea mai asemănătoare cu Pământul

Cum ar fi viaţa pe o exoplanetă similară Terrei? Detaliile inedite aflate de astronomi

NASA anunţă descoperirea a 715 planete noi în afara sistemului nostru solar. Patru din acestea sunt locuibile