neuroni

Descoperă Acum: Medicament special pentru depresia postnatală. Cel mai puternic supercomputer din lume. Noi neuroni apar şi la persoane de aproape 90 de ani

Noi neuroni pot să apară chiar şi la persoanele care se apropie de 90 de ani

Un nou tip de neuron, virusul care dă conşiinţa şi alte descoperiri uimitoare pe care le-am aflat despre creier în 2018

Originile durerii au fost identificate de cercetători

A fost descoperită o zonă necunoscută până acum a creierului. Specialiştii susţin că ar fi prezentă doar la oameni

Un nou studiu arată o legătură clară între deficienţa de zinc şi apariţia autismului

Un nou studiu demonstrează efectele negative posibile ale singurătăţii asupra creierului

O nouă terapie genetică poate duce la dezvoltarea unor remedii împotriva afecţiunilor neurodegenerative precum Alzheimer

Cercetătorii au descoperit mecanismul uimitor prin care LSD-ul schimbă percepţia. Posibilele efecte terapeutice ale halucinogenului

O nouă ”hartă” a creierului poate duce la descoperirea a noi tipuri de neuroni

Descoperirea care schimbă o teorie de bază a biologiei sexualităţii şi longevităţii. Numărul de neuroni din creier influenţează durata vieţii

O nouă metodă prin stimularea coloanei vertebrale a făcut ca trei persoane paralizate să-şi recapete capacitatea de deplasare

Savanţii au crescut ”creiere” tridimensionale din celule stem

Un grup de cercetători a analizat regiunile din creier implicate în liberul arbitru, ajungând la o concluzie surprinzătoare

O nouă descoperire a cercetătorilor poate reprezenta elementul cheie în lupta împotriva dependenţei de cocaină

De aceea sunt oamenii speciali?! Savanţii au identificat un nou tip de neuron care se găseşte numai la oameni

O nouă descoperire despre autism scoate la iveală un aspect crucial cu privire la structura creierului copiilor care au această condiţie

Undele sonore şi virusurile au fost utilizate pentru ”oprirea” formării amintirilor

Au fost descoperite celulele cerebrale care îmbunătăţesc capacitatea de învăţare. Noile date pot fi esenţiale în remediul împotriva bolii Alzheimer

Efectele dramatice ale dependenţei de droguri asupra creierului au fost în sfârşit scoase la iveală

Descoperire esenţială despre creierul nostru: o categorie de neuroni care se credea dispărută reapare sub o altă formă