stele neutronice

Cantitatea de aur din Univers nu poate fi explicată de cercetători

Ciocnirea a două stele neutronice a produs o explozie extrem de puternică

O a doua coliziune dintre două stele neutronice a fost detectată de astronomi – FOTO

Totul în familie: au fost descoperite, în premieră, surse de unde gravitaţionale înrudite

Astronomii au observat proprietăţi ale unei stele neutronice care până acum au fost trecute cu vederea

Observaţiile astronomilor confirmă existenţa jetului de material de la două stele neutronice aflate în proces de contopire

Cercetătorii au descoperit un lucru surprinzător cu privire la stelele neutronice

Noi rezultate indică prezenţa unei noi forme ale materiei. Poate oferi posibilitatea pentru generarea energiei nelimitate

Un nou studiu confirmă existenţa exploziilor de radiaţii gamma în urma unuia dintre cele mai spectaculoase evenimente astronomice

Un fenomen astronomic observat recent aduce mai multe întrebări decât răspunsuri, dar poate schimba anumite concepţii cu privire la Univers. ”Nu seamănă cu nimic observat până acum”

Explorarea spaţială a intrat într-o nouă eră! NASA a inventat o nouă tehnică simplă, dar eficientă de navigare

De la un nou continent pe Pământ la posibile nave extraterestre: cele mai mari realizări şi descoperiri ştiinţifice ale anului 2017

Descoperire istorică anunţată de LIGO. Fenomenul a fost resimţit pe Pământ: ”O Doamne, asta este. Misterul vechi de 50 de ani este ‘Sfântul Graal’. L-am rezolvat”